Gekås vol 14
Hej ! Är de någon som vet
Om gekås har en trippel locktång? Och vad de kostar isåfall?? Ska dit om
Några veckor och vill gärna ha en:)
Tack på förhand!
Hej ! Är de någon som vet
Om gekås har en trippel locktång? Och vad de kostar isåfall?? Ska dit om
Några veckor och vill gärna ha en:)
Tack på förhand!
Någon mer som ska till gekås imorgon!? Ja vet att de kommer va mycket folk, men de kan inte hjälpas, kommer va där vid 11, tror ni de e kö då? Någon som vet om dom har en manikyr slip?
Babyfia: hehe ok nu e vi försenade 45 min så vi är alldeles strax framme,
Håller tummarna att vi kommer in utan kö , för annars känner jag att jag fan inte hinner med o handla allt jag vill! Aaaah :S
Kan meddela att tio i tolv då vi gick in va de ingen kö, men Fyfan milt sagt för trycket där
Inne!! Jag e tålmodig men nu va de mycke, stod ut i 4,5 timme
Ändå.. Brände 2500 kr men de först efter att jag tömt halva kundvagnen med grejer som jag igentligen ville ha men visste att jag inte hade råd ..
Cartier: lade märke till en spjälsäng där inne idag, en sån fin vit som är
Som en vagga man kan gunga den , kostade 799 tror jag
Sassus: trä bokstäver med "god jul" finns i rött och kostar 30 kr! Har själv köpt sånna nyligen där :)
Dagen innan julafton är sägs de va tomt på folk där för alla e hemma o kokar julskinkan ;)
Ms kanga kolla på pricerunner.se! Har för övrigt sett den nyligen i nått reklamblad för 1300 någonting!
Hej allihopa, jag vill be er om hjälp! Jag ska hjälpa en kollega och vän att handla julklappar till hjärtsjuka barn som ligger på sjukhus över julen,
Tips på bra julklappar?? Vet ej hur många vi ska handla till men det är en budget på 5000kr. Vi åker nu på lördag!
Tack på förhand!
SmultronhjärtA: tack för tipset!
Har sett lådor med duplo för 99 kr och låtsas mat i små låtsas kundvagnar vet jag att dom haft iaf för den som undrade!
Hej Pernilla 75 en tassimo kostar ca 1100 på gekås! Va där för någon vecka sen. Och jag har sett den för samma pris i reklam blad från mediamarkt tror jag de va...