• Kryztina

Gekås vol 14

Här kommer lite frågor inför gekås .

* Är "skaloverallen" som ni diskuterar samma som de som lagt ut bilder kallar regnoverall? Eller är det två olika? Är regnoverallen fodrad eller är den ofodrad?
    Någon som vet vilka storleker den/de finns i? Jag är ute efter stl. 110 (kille) samt stl 104 (tjej).

* Är det någon som vet om det finns bruna liksom "lurviga" fleecejackor för barn? det fanns det förra året om jag minns rätt..

Tack på förhand! .

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
  • Kryztina
    Pigelinen skrev 2010-04-05 21:22:18 följande:
    Har lurvisarna luva eller inte? Någon som har bild på några. Vill ha en enfärgat, helst i grått i storlek 92 fanns det?
    är ute efter en brun/gråbrun i stl 104 alt. 110, någon som vet om det finns?
  • Kryztina
    Miss Obsessive skrev 2010-09-26 22:09:34 följande:
    Hoppar in i tråden.. Glad'

Vi funderar på att åka till Ulllared 13/10 och jag har tänkt köpa mammakläder, vinterkläder, babyartiklar och julklappar. Hade även tänkt köpa stövlar (helst utan klack) och julpynt. Ni som nyligen varit där, vad för typ av sortiment finns där nu? Hur är det med julsaker tex? 
    Mammakläder såg jag en del (är ej gravid själv så jag tittade inte efter det), vinterkläder till barn- hur mycket som helst , babyartiklar- fanns det också gott av, stövlar utan klack såg jag en hel del av på Sko-Boo utanför, och julpynd fanns det gott om även det. 
  • Kryztina

Rapport från Gekås i helgen som varit:
    Var mest på barnavd. och där fanns det jättemycket fint på pojk stl. 122-170. Lite sämre på pojk <122 och flick <122. Tittade inte på flick 122-170, har inget barn som bär den storleken.
    Vinterkläder fanns det hur mycket som helst av i alla fall stl. 92-122 . Och regnställ både fodrade och vanliga fanns det också mycket av.

• Kryztina

Någon som vet om de har han Buzz Lightyear från Toy Story?

• Kryztina
    milla2 skrev 2010-11-07 18:37:33 följande:
    de hade den på 30cm och sen små figurerna i toystory mest buzz.
    har ni koll på hur mycket folk et varit där under helgen,är d värt å åka igen å hoppas på mindre folk än va d var i tis..
    tack, har du pris på den som är 30 cm?
  • Kryztina

Någon som vet om de fortfarande har Buzz Lightyear-gubbar på Gekås?
    För någon månad sedan hade de en som kostade 250-350 kr eller något sånt.
    Det är den som är 30 cm hög som jag menar.

• Kryztina
    Ms M skrev 2011-07-21 20:34:58 följande:
    Tack för svar.. Ngn som villl svara och har ngn uppfattning om deras vinteroveraller...?
    Vi köpte On the peaks vinteroveraller förra året och de var jättebra. Vi bor i Halmstad så här är vintrarna ofta blöta och blåsiga men de fungerade jättebra. Fastän de hade dem mellan november -mars så ser de fortfarande nästintill nya ut .
Svar på tråden Gekås vol 14