• Friid4

Gekås vol 14

Jag, min son( 7 mån), tre kompisar och en kompis dotter(4mån) ska åka dit 15-16 nov, (mån-tis)

Här i stockholm är lovet v 44, och vi åker v.46. så hoppas att det inte är så mkt folk !

Finns det mkt killkläder i stl 80-86?

• Friid4

Cjes; jag kan rekommendera deras flaskställining. Även fast man tänkt amma så använder barnet oftast flaska någon gång. Kostar ca 20 kr har jag för mig..

• Friid4

en fråga, finns det kuddöverdrag i olika färger? till tex soffan? har massa soffkuddar som jag ska ha i sonens rum i myshörnan, o vill ha överdrag i olika färger...

undrar oxå v 46.. den 15 o 16 ska vi dit, o det var typ fullbokat på stugorna när vi skulle dit, fanns någon stuga kvar..  undrar är det någonting speciellt denna vecka? det är en mån & tis..

• Friid4
    MizzPiggy skrev 2010-11-06 11:32:31 följande:
    Babyfia: hehe ok nu e vi försenade 45 min så vi är alldeles strax framme,
    Håller tummarna att vi kommer in utan kö , för annars känner jag att jag fan inte hinner med o handla allt jag vill! Aaaah :S
    får inte upp live kameran men på hemsidan står det att det inte ska vara någon kö..
  • Friid4

Nu fick jag upp live kamera o den visar inen kö.. Skönt =)

Trodde det var mkt kö på lördagar..

• Friid4
    CaCC skrev 2010-11-08 18:58:25 följande:
    Det är väl typ Stockholm och uppåt som har lov denna veckan? Här var det förra veckan.
    Sthlm hade oxå förra veckan
  • Friid4

Här är man också på väg till Ullared ! Hoppas på inte för mkt folk!! Hoppas att vi är där tills 9, åker från Södertälje. Tror ni det är mkt folk då? Inte på en måndag va?!?

Svar på tråden Gekås vol 14