Lillla My skrev 2010-11-10 13:08:16 följande:
De hade Brioclownen för något år sedan och då tror jag att jag betalade 79 el 99. Vet inte hur det ser ut nu.
Åh, tack. Hoppas det

Annars får det bli något man drar, som hund, giraff eller anka. Vill ge någon träleksak men det blir fler julklappar och sen är det födelsedag också...
Gaztongirl skrev 2010-11-10 12:40:48 följande:
Bollar brukar de gilla, Köksgrejor, de kan härma mamma och pappa

Böcker med ljud och flikar är intressanta. Pulka, Är du på Gekås finns det en del att välja på där som är för de mindre också.
Jag ska se om jag hittar någon rolig boll. Böcker med ljud och flikar ska jag titta efter! Pulka var också en bra idé

Teddybjörnen Fredriksson01 skrev 2010-11-10 12:38:16 följande:
Köpte precis en present till en 1-åring. En hund från Fischer Price, som man kan dra efter sig när man går. Blev väldigt uppskattat

Något som man drar vore kul

Har redan köpt en plastgrej från Fisher Price. Tänkte kolla efter något dragdjur i trä från Brio... Vad tror du om det?
sassus skrev 2010-11-10 12:17:23 följande:
Böcker är alltid uppskattat. Och kanske någon dvd med rolig musik. Min dotter har Asrid Lindgrens favoriter, och gav den även till min brors dotter. Den är populär. En sådan där Brio Clown är bra me. Min dotter tycker den är jätterolig (vet tyvärr inte om den finns i Ullared). Sen är leksaker som plinger och låter och snurrar och har sig alltid kul

Vilka bra idéer. Tänkte på saker som låter och plingar. Är bara lite rädd om föräldrarna men de kan väl plocka bort dem om det blir för mycket ljud?

Astrid Lindgren-filmer var en bra idé. Uppskattar de det redan när de är ett år eller tänker du att de ska spara. Är lite sugen på att köpa saker som hon har glädje av den närmaste tiden. Böcker var en bra idé! Ska titta vad som finns för den åldersgruppen.
Tack så mycket för alla bra tips!
Ska snart till Gekås... Måste bara övertala sambon.