• Eivla

Gekås vol 14

Ledilnaan skrev 2010-10-03 08:38:13 följande:
    Undrar också vad svarta bobby cars kostar?
    De kostar 499:-.
  • Eivla
    Bippa skrev 2010-10-07 16:04:19 följande:
    hur lång tid brukar det ta för er att handla?
    jag ska dit på lördag och kommer vid lunch hinner man handla det mesta på ca 3 timmar?
    ska handla bäbiskläder, barnkläder, bäbisprylar och leksaker.
    Det beror på om du har tre timmar på dig att verkligen "handla", eller om du ska hinna ta dig in och dessutom köa och betala på de tre timmarna. Jag var där i lördags (rekorddagen någonsin i försäljning) för första gången. Hade fyra "effektiva" (gick knappt att ta sig fram med kundvagnen i många gångar) handlartimmar på mig (bortdraget kötid in och ut på totalt ca tre timmar), och just de där avdelningarna hann jag med då (plus lite annat, men inte mycket).
  • Eivla
    Groddansmamma skrev 2010-10-09 00:48:55 följande:
    Har hört att gekås säljer refillpåsar till blöjhinken angelcare, vet någon om det stämmer? vad kostar dom isf?
    Jag såg refiller till blöjhinkar. Det hade stått på skylten att de passade även till Angelcare, men sedan var ordet Angelcare överstruket, så att det bara stod att den passade till Sangenic och någon annan hink. Såg dock inte pris.
  • Eivla
    Bellbox skrev 2010-10-09 17:28:43 följande:
    Vad ger ni era 3-ÅRINGAR i julklapp undrar jag???!!
    Behöver alla tips jag kan få inför klapp-resan till Gekås
    Jag köpte; spel, spel, spel, spel,  (framförallt kärnans träspel), kortspel, kortspel, pärlplattsmönster, "resväska", axelväska i miniformat, Pippifilmer, Karlssonfilm, Maskeraddräkt, Tuschpennor, stickers, sparkcykel. Sedan får han säkert någon av pyjamasarna i julklapp också, hur glad han nu blir för det . Säkert ännu fler spel än jag skrev, men han gillar verkligen den typen av sällskapsspel (dock fyller han fyra i januari).
  • Eivla
    kalmar brud skrev 2010-10-11 21:33:17 följande:
    Någon som har koll på vad bomulls rondeller kostar... (Sånna man har att tvätta bort smink och så med)

Även tops... mm

Vad kostar choklad kalendrarna?
    Både tops och bomullsrondeller kostade 5:95.
  • Eivla
    Lirpa09 skrev 2011-02-14 10:57:20 följande:
    Ska till Gekås om ett par veckor, funderar på om dem har boxningssäckar? Någon som vet?
    De har visat det i bloggen för inte alltför länge sedan i alla fall.
  • Eivla
    Pigelinen skrev 2011-03-07 14:47:37 följande:
    Har för mig att jag sett sånadär "fötter" till spjälsängen på Gekås som göra tt man kan gunga den lite... vet inte vad de heter men hoppas att någon fattar, vad kostar de och vad kostar de i "vanliga" butiker? Är de bra?
    De ggr jag varit där har de kostat 199:- ,men alltid bara funnits i rosa.
  • Eivla
    AochJsMamma skrev 2011-03-08 09:11:16 följande:
    du vet inte vad Duplo- Mack lastbilen kostar?
    Den som har biltvätt och sådant i kostade 169:- (den kostar väl normalt 250-300 . transportermodellen inkl 3 småbilar kostade 189:-
  • Eivla
    Emsan1990 skrev 2011-03-08 09:31:07 följande:
    Hejsan! Jag undrar ifall någon har varit där nyss och sett om alla sommarkläder och leksaker till barn har dykt upp =)? Och om det finns shorts och andra sommarplagg till dam nu =)?  tacksa mför svar
    _Lite_ shorts och trekvartsbyxor fanns det till barn, massor av sommarlek. Damavdelningen besökte jag tyvärr inte.  Men som vanligt när det gäller shorts fick jag köpa stl 68 till mina 14-månaders för att jag ska tycka de är lagom.
  • Eivla
    AochJsMamma skrev 2011-03-08 10:16:53 följande:
    jag menar denna (scrolla lite längre ner på sidan). Är det den du menar med TRansporter modellen?

gekasullaredbloggen.blogspot.com/search/label...
    Det där är Duplomodellen, den kostade 439:- , den kostar 499:- på lekmer.se tror jag och 599:- på Åhléns i vår stad. Den köpte jag också, men sonen ska inte få den riktigt än, hoppas på att han ska vilja tjäna ihop pengar för att "köpa" den av mig.
  • Eivla
    AochJsMamma skrev 2011-03-08 10:48:06 följande:
    det är Duplo modellen jag är på jakt efter! 439, toppen då vet jag! En sån får det bli från bebisen i magen till nyblivna storebror, när bebisen kommer.
    Förlåt, såg nu att du skrev Duplo redan från början
  • Eivla
    Enensammamma skrev 2011-03-29 18:04:00 följande:
    Pettson och findus pyjamas, pris??

Jag tror det var 39,95  och 49,95.

• Eivla
    Smultronhjärta skrev 2011-08-25 16:13:09 följande:
    Åh de såldes innan de slutade tillverkas, går numera galet högt på Tradera. Vi har dilemmat att min dotter bara tar denna napp  

Har ni testat dem med kula från www.namnnappen.se, väldigt lika i sugdelen iaf.
  • Eivla
    Tant Jansson skrev 2011-09-17 13:12:20 följande:
    Näe, jag menar de jättestora påsarna med dragkedja. De är större än IKEAs blå påsar.

Jag har återanvänt dem när jag varit där. Iofs har det stått mitt namn på, har även haft dem i ryggsäcken.
  • Eivla
    MIC skrev 2011-09-25 13:08:56 följande:

Hur brukar sortimentet för windstopper-fleece jackor och softshell-jackor vara? Ska handla till både pojk och flick om två veckor....

De enda softshell jagsåg för två veckor sedan var på rea (halva priset), dock bara i större barnstorlekar. Känns som de anser att säsongen är slut, eller har någon annan sett dem  nyligen?
  • Eivla
    guldrosen1 skrev 2011-10-14 10:31:20 följande:
    Någon som sett Baggyjeans i ullared till vuxna

På dam fanns det i tisdags, 179:-, nästan identiska mot de som Lindex sålt ett bra tag, med resår nertill.
  • Eivla
    Nyfiken86 skrev 2011-11-19 17:37:43 följande:
    Någon här inne som använder Ullaredskortet?
    För man över pengar till det kortet fredag den 25 kommer de då in lördag den 26,
    eller flyttar inte pengar på en fredag-lördag?
    Någon som vet hur länge de tar?
    Från Swedbank. 

På informationssidan för det nya shoppingkortet står det att det tar flera dagar att sätta in pengarna på kortet.
    Jag har nyss skaffat det och inte hunnit sätta in pengar in, bara handlat på kredit en gång hittills. 
  • Eivla
    Nyfiken86 skrev 2011-11-20 14:54:29 följande:
    Hur många dagar kan de röra sig om? Satt in pengar idag då borde de väl finnas på kortet till på fredag??

3-4 dagar stod det på sidan tror jag. Lätt att logga in och kolla med bank-id om de kommit in dock, åtminstone om det är det nya Shoppingkortet.
  • Eivla
    Moi Mokulat skrev 2012-04-20 15:36:26 följande:
    Den största sonen önskar sig pirat kalas när han fyller år. Har de papptallrika, servetter, ballonger i det temat? Jag behöver även lite utstyrsel också. Vet någon vad traktorer med släp kostar?

De brukar ha ett pirattema på dukningen. Det är ljusblått med en pirat på, inte lika tufft som kalassidorna på nätet, men dög bra åt min 5-åring i alla fall och kostar ingenting i jämförelse.Jag har sett tallrikar, servetter, muggar, samt inslagningspapper. Ballonger köpte jag också, men de var svarta med vit pirat på tror jag.
Svar på tråden Gekås vol 14