• MIJV

Gekås vol 14

Tänkte höra med er om någon minns några priser på barnvagnarna, dom visade 3 modeller i bloggen tidigare. Främst är den liggvagnen som jag är intresserad av eftersom vi väntar smått i Juli.

• MIJV
    Fyran2012 skrev 2012-03-04 16:33:01 följande:
    Jag var där i måndags & duovagnen fanns, var av märke 2me & kostade ca 2800:-. Jag tyckte den kändes stabil & var jättefin, men köpte den inte eftersom jag har bestämt mig för svängbara framhjul.
    tack Skrattande
  • MIJV

Påsken är v 14, (v 11 nu) men påsklovet brukar vara olika, här i norrland har vi veckan efter påsk dvs v 15 men vet att söderöver brukar ha v 14. Så båda dom veckorna bör nog "undvikas" =)

• MIJV

Nu räknar jag ned, på söndag åker vi till Ullared och måndagen kommer att spenderas i shoppingens tecken =)

Tänkte höra med er som varit ned om ni sett hörlurar till barn samt cdspelare.. Mailade gekås-bloggen men de kunde inte svara på specifika frågor.. Har sett på tex mediamarkt hörlurar med djurmotiv och att de är anpassade för barns huvuden..

• MIJV
    Dissan skrev 2012-03-21 18:52:17 följande:
    Mijv, såg att det fanns med hello Kitty på... 199 kosta dem.

kanon" tack så mycket Solig
  • MIJV
    Radioactiive skrev 2012-03-26 16:56:50 följande:
    Hey.
    Var nyss på ullared men glömde helt bort å kolla på barn avdelningen efter deras kombi vagn.
    Någon som har erfarenhet av denna vagnen och tycker ni den är bra?

Jag hade tänkt köpa vagn där och kanske även bilbarnstolen, men är det bra grejer?

Nån som har denna?
    vagnen kostar 2800, samma vagn 2me finns att beställa på olika internetsidor, vi tittade på den och absolut ett alternativ..
Svar på tråden Gekås vol 14