• myran82

Gekås vol 14

Hejsan.

Vi har planer på att åka till gekås om ett tag och köpa en del kläder till sonen (som han kan ha nu och även växa i och lite annat smått & gott). Jag har inte kollat utbudet på barnkläder tidigare.

Vet ni när de börjar med vinteroveraller?
    Finns det mycket fina barnkläder? Från storlek 68 & uppåt?
    Vi tänkte köpa matstolen som är lik tripptrapp. Bra eller dålig?

Något annat som man bara måsta köpa till sonen?

• myran82

Ett par frågor.

Vi behöver en ny babysitter till bebisen. Är ni som har de nöjda eller är det bättre att köpa ifrån en annan affär?
    Någon av er som vet om det finns babygunga (typ babysitter som gungar sig självt) & vad de kostar isånnafall.

Sen undrar jag om nappar, någon som vet om de har nam? Pris?  Köpte eska när vi var där innan bebisen föddes men de gillar han inte alls.

• myran82
    jojojojojo skrev 2010-07-13 10:31:36 följande:
    Flytvästar finns det!

Ang öppetköp, så får du lämna tillbaka det efter 30dagar OM de har kvar produkten till försäljning, läste det på deras blogg häromdagen!
    Vet du vilka kilon det är på flytvästarna? Om det finns från typ 5 kg?
  • myran82

Någon som har koll på ytterkläder till barn?

Jag var nere för en månad sen ungefär och köpte en overall till sonen, men behöver en till som är lite mjukare eller hur man ska säga. Har en i typ vattenavstötande material. Behöver storlek 68 eller 74.

Är även ute efter en vinterjacka till honom i storlek 68. Det är helt omöjligt att hitta så tänkte om någon vet om det finns på gekås. )

• myran82

Jag ska till Gekås om 2 veckor för att hitta lite julklappar och gärna en vinterjacka till mig själv.

Vet ni om det finns ett bra utbud av vinterjackor till dam? Gärna snygga & varma.

Sen behöver vi förvaring för alla mössor & vantar i hallen. IKEA har en grej med tre fack på som man kan sätta på väggen:  www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70083501
    Någon som vet om det finns någon liknande men gärna snyggare.

• myran82

Någon som vet om de har baby björn haklapp? En sån i hårdplast.

Ska till gekås i nästa vecka men om det troligvis inte finns kan jag lika gärna köpa de i babyaffären här.

• myran82
    Smultronhjärta skrev 2010-10-19 19:46:36 följande:
    Gekås säljer inte Babybjörn
    Tack =)
  • myran82

Någon här som har åkpåse från Gekås?

Är den varm & skön? Vi har en emmaljunga all-round påse nu men den är kall.

Svar på tråden Gekås vol 14