• LiveHappy

Gekås vol 14

Startade en tråd själv men fick tipset att fråga i den här tråden istället. Jag ska till ullared om några veckor, tänkte handla kläder till barnen, mysbyxor till mig och sambon, smink och sen heminredningsaker.  Allt det här finns säkert i mängder men min fråga är, hur är kvaliteten? Och finns det märkeskläder som Adiads, Nike m.m.? Och finns det "märkes smink" som Maxfactor, Clarins m.m.?

• LiveHappy

Hur är det med skor för barn där? Finns det gott om det? Funderar på att köpa skor till henne på stan imorron annars. :P

• LiveHappy
    LillfisenE skrev 2012-04-24 18:58:45 följande:
    Skoboo
    Okej tack, finns det fler? Skopunkten kanske?
  • LiveHappy
    Kampis skrev 2012-04-25 09:12:58 följande:
    Skokanonen
    Tack.  
  • LiveHappy
    partouze skrev 2012-04-26 12:35:17 följande:
    Någon som ve hur det ser ut idag? Vad är priset på babykläder? Är de värt att bara åka dit för det eller kan man köpa för samma pris på typ hm?
    Har samma fråga. Hittade jätte snygga jeans i stl 104 på lindex igår för 199. Men tänkte att nej jag köper dom inte, det finns kanske billigare men ändå snygga på Ullared. När jag ändå ska dit menar jag. Men är det så mycket billigare?
  • LiveHappy

Usch va ni måste tycka att jag är besvärlig nu.. Oskyldig
    Men kom på en till sak som jag blev lite sugen på att köpa på gekås, min dotter har nämligen växt ur sin cykel. Finns det barncyklar där? Vet att en kompis köpt en trehjuling där, men det var ju rätt längesen.

Svar på tråden Gekås vol 14