• LinHol

Gekås vol 14

Peak skrev 2011-06-22 15:42:12 följande:
    portabel dvd-spelare - finns det och pris isf?
    Vi tänkte köpt sist vi var uppe men det blev att vi köpte den på Netonnet istället. Samma pris fast ett märke vi kände igen. Sen om det är bättre eller sämre vet jag inte. Kommer inte ihåg priset tyvärr men har du tid så ta en titt där borta oxå ;)

Någon som vet vad det är för spjälsäng de har? Med fast långsida eller en man kan höja/sänka?
  • LinHol
    cna skrev 2011-06-29 17:55:10 följande:
    ska ditt imorgon :) någon som vet om dom har bärsele eller bärsjal?
    Selar finns i alla fall... Men köp inte deras egna märke, det gjorde jag och den är usel. Bättre att lägga extra pengar på en BabyBjörn eller liknande som är bekväm för ryggen.
  • LinHol
    cna skrev 2011-06-30 14:52:36 följande:
    hade en babybjörn med första sonen men den va kass. Hade jag den i 10minuter värkte ryggen så det kunde man inte ha. trodde deras skulle vara bättre, hört bra om den
    Ja smaken är som baken, det är tur attd et finns alternativ ... ;) Beror väl på hur man själv är skapt och hur pass tränad/otränad man är i rygg/bål.
  • LinHol
    Zazziz skrev 2011-07-12 20:00:39 följande:
    Nån som har koll på om "onepiece" finns i butik just nu?

Finns inte :(
    Frågade efter dem i förra veckan när jag var där och fick till svar att de skulle komma in igen i slutet av augusti/början av september.
  • LinHol

Vi har oxå en sådan med hello kitty, men den ser nästan oanvänd ut. Den har hängt med hela förrra sommaren, en veckas solsemester i vintras och än så länge denna sommaren. Ni måste haft otur! Rynkar på näsan

• LinHol
    TinkyWinky skrev 2011-07-20 22:19:25 följande:
    www.tradera.com/SNUTTEFILT-FILT-NALLE-PUH-65X...

är det ngn som vet om denna filt finnskvar på gekås o isf vad een kostar? vet att den är där ifrån då jag sett den där innan ;)
    Den fanns i alla fall för 2 veckor sedan... ;)
    Vågar inte säga vad just den kostade, jag köpte en annan i samma storlek med stjärnor på och den kostade 29.95:-
  • LinHol
    2barnsmorsa skrev 2011-07-21 06:40:02 följande:
    Nu äntligen har jag bokat hotell på Hotell Nissastigen i oktober. En timme från ullared. Hoppas det är ett bra hotell. Ngn som vet?
    Sedan undrar jag oxå  om de har kommit fått in jul saker då?

Vi brukar åka första veckan i oktober och då brukar det finnas mängder av julsaker! ;)
  • LinHol
    Veronica 223 skrev 2011-07-25 22:40:13 följande:
    Nån som vet vad de tar för en sån blöjhink och refiller till en sådan? Sån där som kapslar in varje blöja ni vet!
    Vet inte vad bjökhinken kostade men refillerna kostade 49:- st i alla fall. (Tittade om de skulle passa för den hink jag har men såklart inte)
  • LinHol

Någon som vet om det finns någon typ av barbiehus och vad det ligger på för pris???

• LinHol

Sparkcyklar, vanliga med två hjul... hur ser de ut? Färger och ev mönster alltså? Någon som vet pris???

• LinHol

Någon som vet om det finns pippitröjor/fiskartröjor ? För vilket pris ungefär?

Svar på tråden Gekås vol 14