• malush

Gekås vol 14

Hej på er. Har en fråga.. finns dessa saker på Gekås nu?

Amningskudde
    Mjuklift
    Babywatch
    Babysitter
    Myggnät vagn

Om ni vet ungefärliga priser får ni gärna skriva det också

Bf ♥100723♥
  • malush
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-27 18:35:09 följande:
    jag vet att amningskudde, babywatch och babysitter finns. I pristråden finns det priser, länken finns i trådstarten.
    Tack
    Bf ♥100723♥
  • malush

Just det ja..

Har de helt klassiska babysitters?
    (Alltså så som de "alltid" sett ut, inga krussiduller, en färg. Ja, ni fattar nog )

Bf ♥100723♥
  • malush
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-28 10:18:21 följande:
    Amningskudde 149kr, mjuklift har aldrig funnits vad det skrivits om tidigare i tråden i alla fall, babywach finns flera att välja mellan så pris beror på märke, babysitter finns två modeller varav ena kostar 189kr men sen finns det dyrare elektroniska Fischer price också, myggnät köpte vi sist i maj för 25-29kr någonting sådant
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-28 10:21:01 följande:
    En för 189kr i Gekås egna märke Babyboom fanns i april
    Å tack
    Bf ♥100723♥
  • malush

Hej
    Undrar hur det brukar vara på lucia (en måndag i år) - mycket folk?

• malush
    jojojojojo skrev 2010-11-23 21:25:50 följande:
    FÖRR har det varit lugnt den dagen, har inte varit nere de två senaste åren så jag vet inte hur det är längre
    Kanske lite lugnare än andra dagar nu innan jul då i alla fall..
  • malush

Någon som varit där idag?
    Hur var väglaget från motorvägen och fram till Gekås?

• malush

Hejhej Undrar över utebyxor till min 15-månaders dotter.. Sådana som funkar nu när vädret fortf är ganska milt.. Typ vattentäta kanske fodrade. Ja, typ regnbyxor eller liknande att ha i t.ex lekparken. Finns det? Och i så fall - pris?

• malush
    Bia 80 skrev 2011-09-29 08:38:27 följande:
    Fodrade regnbyxor köpte jag, 99:-. Köpte strl 98 men tror det fans mindre

låter bra!
  • malush

Lite frågor..

Bra jacka att ha nu fram till den riktiga vintern kommer till en storlek 80, finns det? Fodrad och tål vatten. Pris?

Och ni som köpt underställ i bambu - är det ok kvalitet? Vilka storlekar? Och pris?     

• malush

Hur är fredagarna nu? Liknas med helger eller ung. lika mycket folk som på andra vardagar?
    Mitt på dagen tänkte jag.. 

• malush
    Jess69 skrev 2011-10-09 19:32:15 följande:
    Jag var där torsdag och fredag i september...torsdagen var det inga problem att ta sig fram,
    det var lagom med folk...på fredagen var vi där vid 9.30...då var det oxo ok...men vid 11..
    när bussarna började anlända utifrån landet....ojoj...då blev det smockfullt...fort!!
    Så vi höll ut till kl 14, sen orkade vi inte trängas mer...
    men det var som sagt i september, vet inte hur det är nu....    

Ok, jag orkar verkligen inte med massa folk, får kanske bli en annan dag för säkerhets skull.. =)
  • malush
    Shoppingtokig skrev 2011-10-10 22:47:00 följande:
    Jag var i fredags (7/10), gick iof inte in förrän runt kl.15:00 men tyckte det var helt ok. Man behövde inte trängas. Var kvar till stängning.

Ok :) får se hur jag gör. Verkar som det kan vara mycket/lite folk lite närsomhelst egentligen..
  • malush

Försöker här..(försökt googla men finner inga direkt aktuella svar)

Har de sulkys? Söker en okej sulky med i alla fall nästan fullt eller helt fullt liggläge.
    I så fall - pris? (och gärna bild )     

• malush
    malush skrev 2012-04-17 14:39:00 följande:
    Försöker här..(försökt googla men finner inga direkt aktuella svar)

Har de sulkys? Söker en okej sulky med i alla fall nästan fullt eller helt fullt liggläge.
    I så fall - pris? (och gärna bild )     

Puffar lite...

Hittade bilder i deras blogg, men är fortfarande nyfiken - ingen som köpt eller hört något om kvalitet och så? :) 
  • malush

Någon som varit på barn/bebisavdelningen nyligen....

Har de barnvagnar inne? 

Svar på tråden Gekås vol 14