• zingoalla

Gekås vol 14

Å äntligen ska jag med få komma till gekås i sommar. Var en snabbis förra sommaren men var jättegravid å orkade bara med babyavdelningen.Annars är det många år sen.

Vad ska man köpa? vad är billigt vad rekomenderas. Vet inte om vinterkläderna kommit men har ju en liten som börjar dagis i höst, nåt man ska tänka på i klädväg där?

• zingoalla
    winters skrev 2010-05-31 20:25:11 följande:
    Leksaker i stora lass, bland annat är det mycket bra priser på Fisher Price!Skulle rekommendera skaloverallen/skalsetet, men jag såg inga sist jag var där så de är nog slut för säsongen. Men det kanske finns nya till sommaren inför hösten!
    ok får kolla in vad fisher price kostar annars, har noll koll.

Skaloverall?
  • zingoalla

ska till Ullared på söndag. har noll koll på vad det finns för butiker, vilka som är värda ett besök.Har förstått att det finns en skoaffär, är den bra?

Likaså har jag fundering ppå Gekås leksaker har ni några direkta tips på leksaker som är prisvärda till en 1 åring, har dålig koll på vad sådant kostar oxå.

• zingoalla
    lindalake skrev 2010-07-01 08:46:40 följande:
    zingoalla: har du glasögon finns glasögonfrabriken. är jag lite sugen på för det är asbilligt och man får dem på en timme. jag har dock ingen aning om sortimentet
    det lät ju jättebra.lite otippat kanske, var väl inte just glasögon jag hade tänkt shoppa.Men varför inte
  • zingoalla

Ska skicka man o 12 årig dotter till Ullared när dom ändå är på väg "uppåt".
    Tänkte dom skulle ha med sig lite julklappar till lillasyster hem.

Har ni förslag på bra billiga kul saker till en 2-åring?

• zingoalla

vad är värt att satsa på att köpa i leksaksväg till en 3-åring. Hon gillar ej lego än men annars har jag dålig koll

• zingoalla

ska dit på söndag. Undrar nu vilka leksaker (lämpliga för 4 åring) som verkligen är prisvärda. Har lite dålig koll på vad saker å ting kostar

Svar på tråden Gekås vol 14