• marmelad

Gekås vol 14

Vet någon om det finns sparkcyklar på Gekås? Två- och trehjuliga? Det ska bli sådana i julklapp i år har vi tänkt

• marmelad
    jordnöten skrev 2011-04-10 15:40:54 följande:
    Köpt svarta Abeko överdragsbyxor för 129kr/styck. Köpte stl 110 och 122, men tror att de hade mindre också. Dock osäker om så små som stl 80 i det märket.
    Tack Får se vad jag hittar då.
  • marmelad

Jag vet att någon frågade om skalbyxor innan, vet inte om svaret har kommit tidigare i tråden men jag köpte skalbyxor av märket pick-a-Boo igår iaf.

• marmelad
    tesoro de oro skrev 2011-04-15 09:34:30 följande:
    Tack. 
    Såg du om det fanns skaloverallen??  
    Har du pris på skalbyxorna? Har du provat de innan? Färger?
    Jag tänkte inte på om skaloverallen fanns, ingen jag såg men letade inte efter den heller så den kanske fanns någon annanstans. Byxorna kostade 99:-, jag köpte i stl 80, 110/116 och 122/128. Svarta köpte jag. Det fanns fler färger tror jag, men la inte på minnet vilka det var tyvärr :-/  Jag köpte byxorna utan att prova dem på barnen innan, men köpte den storlek som de brukar ha och de satt bra
  • marmelad
    Bubblan2 skrev 2011-04-15 15:54:55 följande:
    Är det byxor utan hängsel?
    Vet du om det fanns både med och utan? :)

Såg du om det fanns tvådelade set, byxa och jacka?

Jag förmodar att de fanns nere i ytterklädeshörnet men kan du säga ungefär var?
    I snurror "ute på golvet", längs väggarna eller bland de som står "uppradade"?
    Guuud vilken dålig förklaring...hoppas att du hänger med! :)

Sonens dagmamma ska dit sön-mån och erbjöd sig att köpa till Isak OM det fanns nu. När jag var dit 28 mars fanns varken overaller, set eller byxor.
    Byxorna som jag köpte är med hängslen. Jag såg aldrig några byxor utan hängsel, men när jag hittade dessa blev jag nöjd så jag letade inte mer Jag såg att det fanns något sex med byxor och jacka, men jag vet inte om det var av samma märke för jag tittade aldrig på dem :-/  Det kan ha varit ett fleecefodrat regnställ oxå, vet inte riktigt.
    Dessa byxor hängde iaf nere i hörnet. Om man står med ryggen mot hörnet, så var det nog andra ståndet med kläder till vänster. Ingen snurra, utan på en rak stång. De hängde där på en lång rad. Inte mot väggen, utan ut på golvet. Förstår du? Lite svårt att förklara.
  • marmelad
    saua83 skrev 2011-08-15 07:19:06 följande:
    Vad tycker ni om vinteroverallerna som finns på Gekås? Håller de måttet? Vad är det för pris på dem?
    Jag har haft vinteroveraller till mina barn därifrån, och de brukar vara i väldigt bra kvalitet. Har använt dem i flera säsonger (till olika barn) och de har hållt väldigt bra, trots lek på dagis
    De brukar kosta runt 250-300:- har jag för mig, men nåt år fick jag tag i en overall som var från året innan, tror jag gav 125:- för den  
  • marmelad
    LillfisenE skrev 2012-02-10 13:48:36 följande:
    Någon som vet om de har herrskridskor där?
    Ja det har dem. Vet dock inte vad de kostade, men det finns iaf. Ca 300:- tror jag.
  • marmelad

Mellersta Sverige har sportlov vecka 9, eventuellt norra med? Men här i Västerås och i Dalarna vet jag att det är sportlov v 9.

• marmelad
    partouze skrev 2012-08-06 22:15:06 följande:
    Nån som vet va babyvakterna kostar?
    Jag köpte en igår som hette mejdej, den kostade 299:-
    Sen fanns det en annan modell för 349:- tror jag det var, och en Philips avent som jag tror kostade 499:-
  • marmelad

Är det någon som har varit där nyligen som vet vad de har för barnvagnar? Sulkys är jag intresserad av  Jag vet att de har en paraplysulky utan liggläge, finns det fler? De har haft chicco liteway tidigare, finns den kvar?

Svar på tråden Gekås vol 14