• Myapocalypse

Gekås vol 14

Nån dom vet om dom har bröstpump eller blöjor på gekås?
    Vad ligger de på i pris?
    Vad är det för märke på respektive sakerna?

Ska dit den 2 augusti och ska köpa det sista till mig och bebisen :)

• Myapocalypse
    Ensan skrev 2012-07-22 23:07:52 följande:
    Mam flaskor finns, bra mycket billigare än Ica!
    Blöjor har jag aldrig sett där
    Okej tack, då får vi ta det på maxi här hemma istället! :)

Du vet inte hur dom har det med bröstpump/amningspump?
  • Myapocalypse
    LillfisenE skrev 2012-07-22 23:25:01 följande:
    Pump finns i två märken men minns inte vilka
    Tack! Då får jag hålla utkik efter detta när jag åker dit! :)
  • Myapocalypse

Sökte på ersättning men hittade bara inlägg från 2011 och sortimentet har ju nog ändrats sen dess. Så kollar igen, av er som varit där ganska så nyligen. Finns det någon modersmjölksersättning på gekås? Vad kostar den isåfall?

• Myapocalypse
    vanilla deej skrev 2012-07-25 09:18:32 följande:
    De har en amningspump av eget märke till 119. Kr. Sen har de avent handpump 399kr och elektriska för 799kr
    Tack för ett bra svar :) du vet inte hur dom har det med ersättning?
  • Myapocalypse
    Bong skrev 2012-07-25 10:02:30 följande:
    Nån som vet hur det ser ut idag? Lång kö?

5 mil kvar....
    Enligt deras hemsida så är det just nu ingen kö :)
  • Myapocalypse

Ska till Gekås på löärdag och undrar om någon vet vad flugtäckerna kostar? Det pappas fru behöver ska vara i storlek 145.

• Myapocalypse
    rebmetpes skrev 2012-08-04 22:55:17 följande:
    ska till Ullared på torsdag,
    någon som varit där nu som vet hur läget är, är det mycket folk? 
    Va där igår och det va inte alls mycket folk, flera kassor som det bara va någon eller ett par personer innan  och absolut ingen kö in, plats i restaurangen osv :) Precis lagom mycket för en som är höggravid ;) Dock så håller de på att filma för en ny säsong av Ullared.

Hur det är på vardagar vet jag faktiskt inte då jag har hört att det är lugnare på helgerna. 
  • Myapocalypse
    passau skrev 2012-08-08 13:13:36 följande:
    Vi var på gekås igår, tyvärr tyckte jag barnkläderna hade hamnat helt fel och det var helt kass!!! En egen våning för att inte störs andra, men trångt och allt för uppdelat tjej/kille även på baby! Och alla vagnar som var där! Hjälp! Trångt mellan hyllorna, nej, ris från mej tyvärr! Och inte var det lättåtkomligt heller... Varför underlätta för barnfamiljerna? Ett 3-pack sockar var allt i klädväg d blev igår... Hoppas d blir bättre när d lugnar sig med folk!
    1Tyckte själv det va väldigt bra med plats och inte alls så trångt som det brukar vara. Tycker också att det är dåligt att det är så könsindelat då vi hade lite kläder kvar att köpa men inte vet vad det är för nånting i magen "/
Svar på tråden Gekås vol 14