Inlägg från: Loppan boppan
|
-
-
jojojojojo skrev 2011-08-23 19:24:03 följande:jag tycker att det finns ganska mycket ramar och priset är billigt ;)
hehe, vet inte exakt pris, men jag handlar alla våra ramar där nere, tycker att de är kanon
Fanns det lite större ramar? Collage ramar? Shabby chick stil? -
Ok tack för svaret iafjojojojojo skrev 2011-08-24 16:40:28 följande:Ingen aning, stora ramar finns, men vi har bara svarta här hemma så det är det enda jag kollat efter tyvärr
Jag vill ha blandad stil på ramar så svarta är oxå ok men inte bara =)
-
Finns det vinterjackor i parkasmodell kvar? Jag åker ner 1 december och måste ha en jacka -
Catti41 skrev 2011-11-15 19:26:36 följande:Ok, så konsensus verkar vara att det är galet att åka 26 november... Få se om vi ändå gör det som en studie i galenskap eller om det blir i januari! :)
Helger innan jul går fet bort. Månd-torsd är bäst -
Rapunzel saker?? -
MiaP skrev 2011-11-21 14:51:13 följande:
Fanns lite olika smådockor förra veckan när jag var där. Vet tyvärr inte pris.
Tack =)
Fisherprice finns det alltid mkt av =) -
virknålarna skrev 2011-11-22 17:26:44 följande:usch det här med att bli av med vagnen! Kommer ihåg i tv-serien var det en tjej som började gråta när hon inte hittade vagnen, så tramsigt tyckte jag. Men sist jag var där, så blev jag av med vagnen! Kan säga att jag inte var långt från tårarna, som tur var hittade jag den efter en kvart!
Jag lämnar aldrig min men det va smart att knyta nått på handtaget tycker jag
-
lovelyangel82 skrev 2011-11-23 12:20:03 följande:nån som vet om de har typ som crosstrainer? pris?
löpbandet är inte de mer som ett promenad band eller kan man faktiskt springa på de?
Nä det går för långsamt. Promenad bara -
Imorgon 06:30 åker vi