• Lirpa09

Gekås vol 14

Örontermometer, vilken rekommenderar ni att man köper? Och vad kostar den?
    Saccosäck eller mjuk fåtölj, finns det? Pris och motiv?

• Lirpa09
    veh skrev 2010-10-06 12:48:18 följande:
    Glömde ju: Skötväska fanns några olika, örontermometer fanns Braun och någon mer (kolla på elektronikavdelningen, men det kan finnas även på babyavdelningen). Portionsförpackningar i silikon till mat: Jag köpte två tiopack med muffinsformar i silikon, 30 kr/paket, och har fryst in babymat i dem och sedan lagt över i plastpåse.
    Vet du vad örontermometern kostar?
  • Lirpa09

Ja, träningsredskap undrar jag också. Vad kostar en sån där stor träningsboll?

• Lirpa09

Vad finns det för motiv på saccosäckar till barn?
    Vet att dem haft med Barbapappa, alltså det med små figurer över hela.. Finns det någon annan?

• Lirpa09

Jag tänkte vi skulle dit en snabbrunda imorgon em. Är väl där runt 17-18 tiden kan jag tänka mig. Hur tror ni det är med folk då?

• Lirpa09

Ska till Gekås om ett par veckor, funderar på om dem har boxningssäckar? Någon som vet?

• Lirpa09

På torsdag blir det nog en sväng till Ullared.
    Vet någon om det finns stora förvaringsburkar till hundmat.
    Har sett såna lite överallt, då kanske Gekås har fast lite billigare
    Någon som vet? Storlek isf? Och pris?

• Lirpa09

Imorgon är det dags för en sväng till Ullared, och har då lite frågor...

Vi ska åka utomlands till hösten och behöver såklart resväskor. Är dem på GeKås bra? Vilka ska man isf välja? Vad ska man tänka på när man köper resväskor? Har något i bakhuvudet när någon sagt något om vikt någon gång...?

Och trädgårdsmöbler, har dem något sånt? Har för mig att jag sett något i bloggen? Vill bara ha ett litet "caféset". Vet någon pris isf?

Tack för era svar

• Lirpa09

Skriver en sista gång innan varuhus-besöket

Någon som köpt resväska och kan rekommendera någon?
    Och ett litet café set att ha ute, finns det? Såg bistro-set i bloggen, finns det kvar?

• Lirpa09

Vet ni om det finns Barbie-hus? Såg något inlägg i bloggen för ett tag sen, men det var mest dockor och lite tillbehör. Säljer dem något hus eller slott? Och vilket pris isåfall? Funderar på julklapp till barnen.

• Lirpa09

Jag köpte en tröja som inte passade på Gekås för ca 1månad sen. Jag kan inte hitta kvittot, går det att lämna tillbaka den? Någon som vet?

• Lirpa09

Finns det stora fotoramar där? Någon som har bild? Är på jakt efter en stor som jag kan ha många bilder i.

• Lirpa09
    winters skrev 2012-09-20 16:49:39 följande:
    de har annars en i svart eller vitt för 129 kr som är många 10*15-ramar som är ihopsatta till en i lite varierande djup, jättesnygg! totalt kanske den var 50-60 cm och hyfsat kvadratisk.

Tack för svaret :)
  • Lirpa09

Jag var där igår eftermiddag. Lagom med folk, ingen trängsel.

Dock blev jag besviken på legot, skulle köpa Frineds lego till dottern men det var väldigt utplockat.

Svar på tråden Gekås vol 14