Gekås vol 14
Örontermometer, vilken rekommenderar ni att man köper? Och vad kostar den?
Saccosäck eller mjuk fåtölj, finns det? Pris och motiv?
Örontermometer, vilken rekommenderar ni att man köper? Och vad kostar den?
Saccosäck eller mjuk fåtölj, finns det? Pris och motiv?
Ja, träningsredskap undrar jag också. Vad kostar en sån där stor träningsboll?
Vad finns det för motiv på saccosäckar till barn?
Vet att dem haft med Barbapappa, alltså det med små figurer över hela.. Finns det någon annan?
Någon som vet vad learning puppy kostar på gekås `?
En sån här : www.fisher-price.com/se/infanttoys/product.as...
Jag tänkte vi skulle dit en snabbrunda imorgon em. Är väl där runt 17-18 tiden kan jag tänka mig. Hur tror ni det är med folk då?
Ska till Gekås om ett par veckor, funderar på om dem har boxningssäckar? Någon som vet?
På torsdag blir det nog en sväng till Ullared.
Vet någon om det finns stora förvaringsburkar till hundmat.
Har sett såna lite överallt, då kanske Gekås har fast lite billigare
Någon som vet? Storlek isf? Och pris?
Imorgon är det dags för en sväng till Ullared, och har då lite frågor...
Vi ska åka utomlands till hösten och behöver såklart resväskor. Är dem på GeKås bra? Vilka ska man isf välja? Vad ska man tänka på när man köper resväskor? Har något i bakhuvudet när någon sagt något om vikt någon gång...?
Och trädgårdsmöbler, har dem något sånt? Har för mig att jag sett något i bloggen? Vill bara ha ett litet "caféset". Vet någon pris isf?
Tack för era svar
Skriver en sista gång innan varuhus-besöket
Någon som köpt resväska och kan rekommendera någon?
Och ett litet café set att ha ute, finns det? Såg bistro-set i bloggen, finns det kvar?
Vet ni om det finns Barbie-hus? Såg något inlägg i bloggen för ett tag sen, men det var mest dockor och lite tillbehör. Säljer dem något hus eller slott? Och vilket pris isåfall? Funderar på julklapp till barnen.
Jag köpte en tröja som inte passade på Gekås för ca 1månad sen. Jag kan inte hitta kvittot, går det att lämna tillbaka den? Någon som vet?
Finns det stora fotoramar där? Någon som har bild? Är på jakt efter en stor som jag kan ha många bilder i.
Hur är utbudet av mammakläder nu? Vad finns i byxor och leggings?
Jag var där igår eftermiddag. Lagom med folk, ingen trängsel.
Dock blev jag besviken på legot, skulle köpa Frineds lego till dottern men det var väldigt utplockat.