• majbebbe

Gekås vol 14

Vi har köpt en resväska (i höstas) som vi är väldigt nöjda med, dock bara ett litet hänglås till den. det extra positiva var funktionen som gör att man kan "höja" locket så att man får plats med mer (men det kanske finns på de flsta väskor nu för tiden).

• majbebbe
    iAnnaMaria skrev 2011-01-19 13:57:18 följande:
    Såg två heldräkter med korta armar och ben hänga där i söndags men dock på fel ställe.. Så vet inte hur stort utbudet är. Men uppenbarligen så finns det lite iaf
    åh tack, får försöka boka in en resa dit innan vår resa till kreta då.
  • majbebbe
    winters skrev 2011-01-19 19:51:13 följande:
    jag tyckte att heldräkterna var lite mindre i storlek, så där är det inga problem att ta en storlek större.
    Okej, vad bra att du sa det, då det alltid är så svårt med storlekar.
  • majbebbe

Halloj, var inne på gekås hemsida och såg att de hade barnpassning. är det någon som testat detta? Vill gärna ta med mig sonen för provning av kläder o.s.v. men vet ju att hans tålamod är begränsat och att han älskar att leka och umgås med andra barn.

• majbebbe
    darknightgirl skrev 2011-02-24 20:26:44 följande:
    Har lämnat dottern på barnpassningen utanför gekås och hon hade jätte kul =) tror det va 150 kr för 2 timmar den 50 kr per påbörjad timme.. är typ som busfabriken
    Aha vad bra, hur gammal var/är din dotter? Har de några åldersgränser?
  • majbebbe

Aha, då vet jag. Tack så mycket för de snabba svaren . Har fått till en resa till gekås på onsdag, längtar...

• majbebbe

ni som verkar vara vana gekåsbesökare vilket av föjande tillfällen skulle ni välja, helgen v.33 (precis före skolstart) eller första helgen i september?

• majbebbe
    winters skrev 2012-09-21 09:50:24 följande:
    349 kr vill jag minnas
    Oscar 091001 ♥ BF121120

Tack för svaret!
  • majbebbe

Någon som har koll på när bussarna brukar anlända? Tänkte försöka undvika att komma samtidigt

Svar på tråden Gekås vol 14