• Skit i det du

Gekås vol 14

Äntligen hittade jag er ;)

Jag undrar om någon vet vad de tar för MAX-böckerna på Ge-Kås?

Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Skit i det du
    flumbullen skrev 2012-09-30 09:21:28 följande:

Håller med! Har aldrig sett några amningskläder där.

Är det förresten nån som sett om de har en svart bobby car och vad den kostar?
    De är ganska svåra att få tag i, aldrig sett en där men har en ny till salu själv ;). Annars har City Gross en sådan =)
    (Om man får tipsa om andra affärer?)
  • Skit i det du

Var där idag.. Måste säga att jag verkligen gillar hur de byggt om! Dock visste personalen på barnavdelningen inte ett smack, särskilt inte de yngre.

Är glad att vi bara harm 8 mil dit men det räcker till ibland ;)

• Skit i det du
    Astarte skrev 2012-10-02 08:47:10 följande:
    Är det någon som vet om de har Flexi-Trax och vad kallingar till barn kostar?
    De hade kallingar för en tia och boxer med Cars på för 40 spänn. Men de var extremt hårda i resåren, riktigt skavde :(
  • Skit i det du
    Zezzan skrev 2012-10-02 10:32:31 följande:
    Tror du att det hjälper om man köper en stl större än vanligt? Eller är de så iallafall?
    Fanns inte större av just dem, de var dessutom små i storlekarna och det var de verkligen :S

Att de var hårda hade inte med storlek att göra upplever jag det som, så de blir till att returnera dem, tyvärr.
  • Skit i det du
    Zezzan skrev 2012-10-02 19:21:25 följande:
    Oki bra att veta inför vårt besök, boxer till sönerna stod nämligen på listan.
    Men det fanns andra, men just dessa var felköp :/
  • Skit i det du
    Tingeling1981 skrev 2012-10-02 20:19:25 följande:
     Köpte i våras och tror de kostade 39kr styck. Hade vid det tillfället 3-4 olika.
    För sent :/ Redan varit där för denna månaden och så klart var det de enda jag glömde *s*

Men tusen tack för infon, nu har jag något att jämföra med =)
  • Skit i det du
    2barnsmorsa skrev 2012-10-03 07:17:56 följande:
    vad jag har täntk och gemföra sedan jag varit på ullared tidigare. är att  är förbrukningsvaror billigare? jag tänkte om det är ngn som har gemfört med typ ÖoB  Rusta....

nu ska jag dit snart igen tänkte börja planera

sedan är lego/duplo billigare???
    En del regöringsmedel är billigare men inte alltid. Min mamma nämnde ändå det häromdagen, att det är billigare med vissa saker på tex ÖoB.
    Vi har inte de butikerna där vi borså för oss lönar det ju sig, dessutom får man med sig allt hem på en gång.

Duplot tror jag är billigare, köpte 2 set nu. och de gav jag 249 kr styck för.
    Det jag har kunnat googla fram så är det iaf en 50 spänn billigare.
     De hade även den stora bondgården när vi var där för runt 500, men det är inget som är intressant för oss men även den upplevde jag billigare än i andra butiker.

Svar på tråden Gekås vol 14