• mclo

Gekås vol 14

Miah21 skrev 2012-08-07 16:53:41 följande:
    Någon som vet om de har PS3 Move Motion Controller? Och även pris om de har?
    Kollade på ett för ett tag sen men kostar ungefär som det gör på elgiganten.
    majbebbe skrev 2012-08-06 11:51:04 följande:
    ni som verkar vara vana gekåsbesökare vilket av föjande tillfällen skulle ni välja, helgen v.33 (precis före skolstart) eller första helgen i september?

Jag hade åkt dit v33. Med tanke på att första helgen i september är precis efter lönen så kommer det vara fullt med folk och köa vid kassorna i 30-40 min och blockerat överallt.

• mclo
    Bubblan2 skrev 2012-08-25 23:25:05 följande:
    Hoho, någon av er som är hemtam på hästavdelningen?

Fick en fråga från min ingifta moster om jag visste om Gekås hade dressyrskydd  av märket Catago. Jag fattar noll när det gäller hästar men om jag inte är helt ute och cyklar nu så är det här en typ av skydd att sätta runt benen, typ runt smalbenen om man jämför med våra ben. :)

Så, vet någon om det finns och i så fall även vad de kostar?

Ska dit imorgon så kan kolla om det finns.
  • mclo
    Vombell skrev 2012-08-25 23:38:18 följande:
    Hej!

Någon som vet om de har "Tummen-saker" på Gekås. Spjälsängsskydd, påslakanset o d.... Pris i så fall vore ju toppen om ni visste också  
    Tummenpåslakan ska finnas vet dock inget pris men gissar på kring 100-150:-
  • mclo

Under lov och lönetider är det oerhört mycket folk och går knappt att komma fram, åker man under lov och heltider är det bättre att vara där någon timme innan dom stänger då det är mindre kö

Svar på tråden Gekås vol 14