• Beckaa

Gekås vol 14

Någon som vet hur utbudet av mammajackor av vintermodell ser ut?

• Beckaa
    vivillblitre skrev 2012-10-14 22:10:20 följande:
    Fick höra idag att det finns mamma vinterjackor ändå.. vet inte vilket som stämmer och priser osv.

Härligt! Jag börjar inse att det börjar bli dags för vinterjacka snart.. Åker dit på lördag och hoppas hitta något fint :)
  • Beckaa

Vad tror ni förresten om trängsel i helgen? Vi tänkte hänga på låset på lördag men funderar på om det ändå är kaos en lördag på hösten. Det är ju helgen innan lön vilket borde vara en fördel, men man vet ju ändå inte riktigt. Jag räknar ju förstås att det kommer att fyllas på med folk framåt förmiddagen. Jag har aldrig åkt en höstlördag förut. Är det någon som vet vad jag har att vänta mig?

• Beckaa
    vivillblitre skrev 2012-10-16 13:45:17 följande:
    Åh men vad bra.. då kan du ju höra av dig här sen om det fanns eller ej :) Ska dit  nästa fredag..

Jag lovar att informera :)
  • Beckaa
    vivillblitre skrev 2012-10-16 13:45:17 följande:
    Åh men vad bra.. då kan du ju höra av dig här sen om det fanns eller ej :) Ska dit  nästa fredag..

Det fanns tyvärr inga mammajackor. Jag kollade både bland mammakläderna och jackorna och frågade tillslut personalen, men icke. Hade tur som fick tag på sista ullkappan i small i Jönköping på väg hem, så nu är min vinter räddad. Hoppas att det löser sig för dig också!
Svar på tråden Gekås vol 14