• Stina0

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-09-13 21:02:17 följande:
    Såg inga på barn utan på dam. Jag köpte en jacka,en randig tröja och en kofta

Sen var jag in på Skoboo och hittade där stövlarna jag jagade som en galning förra året
    www.brandos.se/timberland/8-inch-pull-on-wp-b...#

Äntligen är de minaHjärta
    Fiiiiina!!! Måste nog bli en tripp på Skoboo när vi ska dit. Hur är sortimentet på bra barnvinterskor där? Var har dom för märken/priser? Går och hoppas på att Ellos ska få in Kavat (stöveln med höga skaftet), men det kanske är att hoppas på för mycket!
  • Stina0
    AMDA skrev 2010-09-13 21:15:23 följande:
    har ett par snygga pax stövlar med högt skaft på min tradera  
    Tack för tipset, men jag behöver större storlek. Får bli en sväng till SkoBoo :)
  • Stina0
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 20:47:11 följande:
    Jag och barnen tog en sväng till Ullared idag också.. Nu har det kommit in svarta Viking för 550:- på Sko-Boo, Kavat vinterskor likaså..
    Jag köpte tidigare idag dessa på Ellos med 50%
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...

På Sko-Boo kostar de 469:-

Sen köpte jag Tretorn gummistövlar till dottern för 49:- också
    Tusen tack för den informationen Skrattande Nu får jag bara hålla tummarna för att det finns kvar när jag ska ner om 3 veckor.
  • Stina0
    naturbarn skrev 2010-10-04 17:57:53 följande:
    Ja, han sa att det fanns där det stod att de filmade. Men han såg inget filmteam.
    Ingen som vet om de filmar nu de närmsta veckorna?

Jag kommer åka dit en vardag. Då är det förhoppningsvis lite lugnare.

Vilekn tid ska man åka dit? När de öppnar eller eftermiddag?
    Jag var på Ullared för första gången i Lördags. Hade åkt 60 mil enkel väg och kommer fram ett knökfullt Gekås!!! Ingen parkering, inga kundvagnar och låååång kö!!! Hade inte direkt något val, utan det var bara att ställa sig i kö och se glad ut Skrattande
    När vi köade som mest, ser vi Boris och filmteamet. Dom knallade runt och filmade längs kön. Försökte gömma mig så gott det gick, ogillar att vara med på film... Skrikandes
    Efter 1,5 timme var vi inne. Sen shoppade vi loss i 5 timmar och köade ut i 1,5 timme. Ganska mör efter den dagen...
  • Stina0
    Duefigli skrev 2010-10-04 20:07:19 följande:
    Angående alla långa köer - hur är det om man kommer när de öppnar eller nån timme efter det, dvs vid sju-åttatiden? Risk för kö in även då??
    I Lördags kom vi vid 10... Det var ingen bra idé Rynkar på näsan Fick köa i 1,5 timme och "kämpa" för att hitta kundvagnar. På Söndagen gick vi ut vid 7.30, alltså 30 min före öppning. Då var det oxå kö, men dom släppte ju in alla med en gång då kl 8. Så, som svar på fraågan så slipper man nog kön om man kommer strax efter öppning Skrattande Ska tillägga att när vi gick ut på Söndagen vid 10, så var det inte heller någon kö. Lördagen var extrem!!!
  • Stina0
    Karin A skrev 2010-10-08 19:40:25 följande:
    Hej! Vet ni om det är någon skillnad på utbudet av varor om man åker innan eller efter löning? Min mamma och jag tänkte åka i slutet av månaden men kan inte bestämma oss för den 22 eller 29 oktober! Glad
    Jag frågade en tjej i kassan när jag var där och hon sa att det inte spelar någon roll vilken dag man kommer. Dom plockar fram nya varor hela tiden Skrattande Sen är det ju såklart mer svårarbetat och långsammare när det är mycket folk i butiken...
    Trevlig shopping!!
  • Stina0
    mankan skrev 2010-10-13 09:01:53 följande:
    Hej! Någon som har lite priser på lego från Gekås? Det är ju svin dyrt i vanliga fall så jag hoppas ju på att få köpa det något billigare nu i helgenn är vi ska dit. Både smålego coh duplo:)
    Lego finns i massor!! Både duplo och vanligt!! Kan inga priser i huvudet, men jag vet att det är bra mycket billigare än i andra affärer Skrattande
    Ev finns det kanske priser i pristråden, kika där!
  • Stina0
    Julia1234 skrev 2010-10-18 20:18:58 följande:
    Ja, mkt Hello Kitty - som överallt Handdukar vet jag inte, men tröjor, trosor, solskyddskläder m.m, m.m, m.m.
    Jag har sett handdukar och bäddset, spel, figurer m.m.m.m Skrattande
  • Stina0

Vilken kod använde du smultronhjärta? Vore kalas med en sådan till sonen i julklapp :)

• Stina0
    Smultronhjärta skrev 2011-09-29 20:47:00 följande:
    Tyvärr inte..De hade ett erbjudande som gav 25% på allt i webshopen,det var så jag trillade över denna när vi köpte skor och annat till familjen. Men OM man handlar för 500 ,tror jag det är, får man ju fraktfritt tror jag, så jag hade lagt till ngt "behövligt" och köpt ändå för priset är ff ok
    Oki, men tack för tipset ändå! Får nog bli en sådantill lillemannen :)
    *** Ellie & Gustav ***
  • Stina0

Jag undrar om det finns någon som vet om det finns legoförvaring i form av stora legobitar? Gärna pris oxå.

• Stina0

Röda med vita prickar fanns förra helgen, både i porslin och plåt. Typ 40 kr resp 70 kr eller nått åt det hållet.

• Stina0

Playmobilväskorna kostar 99 kr. Fanns 3-4 olika. Sen fanns bl.a. Skeppet för 599. Sen fanns lite mindre förpackningar och några mellan. Nått större hus såg jag oxå. Hoppas det hjälper ;)

• Stina0

Brio mec finns det en del av. Minns dock inga priser. Bulgarage har dom iallafall Fischer Price.

Svar på tråden Gekås vol 14