• vivillblitre

Gekås vol 14

Åh så bra med en Gekås tråd :) Ska åka dit om ca 2v.

Någon som vet om de har dvd boxar med Pippi Långstrum/ Emil i Lönneberga? Vet ni priset på de i så fall?
    Finns det morgonrockar för pojkar stl 86/92?

Någon som vet om det finns vinterjackor för gravida? :)

• vivillblitre

caroline 32 skrev 2012-10-12 17:25:25 följande:
    Sko boo har Kavat, Viking mm. Har lyckats hittat där till bättre pris ibland. Men inte alltid;)
    winters skrev 2012-10-12 16:51:40 följande:
    skoboo har, nästan mittemot entrén
    Tack för era svar.. ska kika in där då innan jag handlar de här hemma :) Tror de kostade 700:- i en butik här hemma, så hoppas man kan få de lite billigare där :)

• vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-14 11:11:42 följande:
    Någon som vet hur utbudet av mammajackor av vintermodell ser ut?

Fanns tydligen inga.. har frågat själv om det :/
  • vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-14 11:11:42 följande:
    Någon som vet hur utbudet av mammajackor av vintermodell ser ut?

Fick höra idag att det finns mamma vinterjackor ändå.. vet inte vilket som stämmer och priser osv.

• vivillblitre
    Lisa1976 skrev 2012-10-15 12:22:58 följande:

Skokanonen har också Kavat, ibland billigare än SkoBoo

Okej.. den ligger också där utanför nånstans då? :) Nån som vet om scorett har KAVAT..? Fick nämligen 20% där..
  • vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-15 19:00:04 följande:

Härligt! Jag börjar inse att det börjar bli dags för vinterjacka snart.. Åker dit på lördag och hoppas hitta något fint :)

Åh men vad bra.. då kan du ju höra av dig här sen om det fanns eller ej :) Ska dit  nästa fredag..
  • vivillblitre

Kan man hitta mkt 5-20:- saker som passarpojkar i 2 års åldern? Tänkte köpa lite smågrejer till en adventskalender nämligen :)

• vivillblitre
    tessan27 skrev 2012-10-17 16:19:33 följande:
    Jag köpte lite grejer till min sons adventskalender, bla bondgårdsdjur och dinousarier i bra storlek. Om det var 6 djur i varje förpackning och det kostade 10 kr, sen köpte jag lite småbilar som han älskar att köra med. Sonen är 2,5 år.

Ja precis lite såna grejer jag tänkt.. chokladtomtar kanske, strumpor.. hmm.. men vad mer? ;)
  • vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-21 12:40:13 följande:

Det fanns tyvärr inga mammajackor. Jag kollade både bland mammakläderna och jackorna och frågade tillslut personalen, men icke. Hade tur som fick tag på sista ullkappan i small i Jönköping på väg hem, så nu är min vinter räddad. Hoppas att det löser sig för dig också!

Åh typiskt! Fanns det ingen på damavdelningen som kan va snygg och passa även en gravid? :) Jättesnällt att du hörde av dig här =)
  • vivillblitre

När vi var där i fredags på löningsdagen så var kön enorm (säkert 3-400m) när vi kom dit strax innan de öppnade klockan 8...
    Men när de öppnade dörrarna så gick det jättefort och vi var inne 8 minuter över :)
    Det gick smidigt att gå där inne.. vid 10-11 tiden började det tjockna till med folk och speciellt trångt och bökigt tycker jag det var vid julsakerna.
    Vi stod i kö till kassan två ggr (eftersom vi gick ut med grejer i bilen och gick in och handlade mer sen).. kön tog bara 5 min per gång.. så det flöt på bra!

Annars tycker jag det var dåligt utbud på baby och barnkläder.. (förutom vinterkläder) och mamma/gravidkläder var katastof! Men leksaker och sånt tycker jag det fanns mycket av :)

Väldigt god lax hade de i restaurangen :) Sambon tog grillspett och det var väl inte så mycket mat/kyckling han fick.. men jag blev nöjd med min portion :)

• vivillblitre
    littlemisstrouble skrev 2012-11-09 18:54:14 följande:
    om jag inte minns helt galet så var det 269kr

Okej tack =)
Svar på tråden Gekås vol 14