• Havsluft

Gekås vol 14

Hej! Är det någon som vet om det finns storpack med små leksaksbilar på Gekås?

• Havsluft

Någon som vet om det finns dregellappar till bebisar på Gekås? (Min lille kille har börjat dregla något så kopiöst, så jag får byta fem gånger om dagen typ...)

• Havsluft
    LillfisenE skrev 2012-07-01 02:30:13 följande:
    Havsluft; ja de finns. Brukar finnas en variant med stjärnor o ngn mera.

Tack för svaret! Vet du också om de finns på barnklädesavdelningen eller på babyavdelningen?
  • Havsluft
    ofrivilligbonusmamma skrev 2012-07-01 16:05:38 följande:
    Det finns några få olika sorter på barnklädesavdelningen, i korgarna med bodys (på kortsidorna). Sen finns det jättemånga olika sorter på babyavdelningen. 

Åh tack, det låter ju kanon!
  • Havsluft

Hej!

Dottern har precis fått överta mitt gamla Lundby dockskåp och därför känns det givet att komplettera möblemanget lite till jul. Är det någon som vet om de har mycket dockskåpsmöbler/tillbehör på GeKås? Och i så fall, om det är mycket billigare där än på andra ställen?  

• Havsluft

Jag börjar bli sugen på att julpyssla! Är det någon som har sett om de har stämpeldynor i olika färger?

• Havsluft

Barnen behöver något varmt på fötterna... Är det någon som har sett om de har ullstrumpor för barn på Gekås?

• Havsluft
    Tessou skrev 2012-10-28 21:04:09 följande:
    Japp, iaf för 1 månad sedan då jag var där! Jag köpte likadana till mig!

Tack för svaret, det låter lovande! Och jag skulle faktiskt också behöva några.

Fanns de i olika färger/mönster? 
  • Havsluft

På dotterns förskola har de införskaffat några slags byggbitar som var nya för mig; K´nex. De verkar rätt roliga och jag undrar om de möjlgien finns på Gekås - är det någon som sett K´nex där??

• Havsluft

Jag var där idag, kom kl 14.30 och det var rätt lugnt! Lite trångt vid hudkrämer/smink, men det är det ju alltid känns det som. Men även på leksaksavdelningen var det ganska lugnt, man behövde inte trängas! Stod i kassakön max 10 min. Blev dock besviken på barnklädesavdelningen, den är så rörig nu... Köpte därför ingenting där förutom strumpor och vantar.

Svar på tråden Gekås vol 14