Gekås vol 14
Hej! Är det någon som vet om det finns storpack med små leksaksbilar på Gekås?
Hej! Är det någon som vet om det finns storpack med små leksaksbilar på Gekås?
Någon som vet om det finns dregellappar till bebisar på Gekås? (Min lille kille har börjat dregla något så kopiöst, så jag får byta fem gånger om dagen typ...)
Hej!
Dottern har precis fått överta mitt gamla Lundby dockskåp och därför känns det givet att komplettera möblemanget lite till jul.
Är det någon som vet om de har mycket dockskåpsmöbler/tillbehör på GeKås? Och i så fall, om det är mycket billigare där än på andra ställen?
Jag börjar bli sugen på att julpyssla! Är det någon som har sett om de har stämpeldynor i olika färger?
Barnen behöver något varmt på fötterna... Är det någon som har sett om de har ullstrumpor för barn på Gekås?
På dotterns förskola har de införskaffat några slags byggbitar som var nya för mig; K´nex. De verkar rätt roliga och jag undrar om de möjlgien finns på Gekås - är det någon som sett K´nex där??
Jag var där idag, kom kl 14.30 och det var rätt lugnt!
Lite trångt vid hudkrämer/smink, men det är det ju alltid känns det som. Men även på leksaksavdelningen var det ganska lugnt, man behövde inte trängas! Stod i kassakön max 10 min. Blev dock besviken på barnklädesavdelningen, den är så rörig nu... Köpte därför ingenting där förutom strumpor och vantar.