Gekås vol 14
Vad tar dem för Duplo Cars? Tror det var Himla som hade lagt upp bild på det i bildtråden. Ska ner på torsdag, men blev så nyfiken :)
Vad tar dem för Duplo Cars? Tror det var Himla som hade lagt upp bild på det i bildtråden. Ska ner på torsdag, men blev så nyfiken :)
Kanon bra då vet jag! Då ska det letas cars duplo på torsdag! Tack tack :)
Vad tar dem för jumpsuiten dam eller herr? Och är det någon som har vet vad dem tar för en espressomaskin och en brödmaskin?
Tack återigen :)
Är det tjockt med folk om man åker nästa vecka (höstlovet vecka 44)? Någon som vet om dom har fått in fler skal till iphone 4? Var där för ett tag sen och då var det istort sett ingenting alls =(
Skrållan kostar 239 kr har jag för mig :)
Pippi tröja till barn eller vuxen? Jag tittade på en i storlek 80 och den kostade 69 kr :)
Lovelyy: Vet att det fanns i 74, men tittade bara bland dem "små" storlekarna så 116 vet jag inte men jag har något svagt minne av att jag såg blå Pippitröjor i större storlek men är inte säker :)
Någon som vet ifall dem har och vad dem tar för en sådan här :

Nu ska även vi boka in ett besök till Ullet i oktober/november! Julklappshandling för fulla muggar!!
Jag skulle rekommendera att vara där kring öppning. Och jag tror det kan vara en del folk där efter löning.. Eller så tänker alla likadant "det är löning vi åker nästa helg" ;)
Det beror på hur snabb du är och hur mycket folk det är den dagen :) Åker jag med svärmor måste man vara klar på 3 timmar! När jag åker med min mamma så går vi från morgon-lunch äter lite och sedan går vi en sväng till, så då blir det kanske 5-6 timmar..
Skrållan kostar 299 kr
Men princess77 här ovan hade ju precis köpt en Brio dockvagn för 239 kr.. :)
Hur många här inne kommer åka nästa vecka under höstlovet? Brukar det vara massa folk? Åker på fredagen, enda dagen min mamma kunde hänga med ;)
Tror inte det heller :( Ska också vara där till öppning har vi sagt..
Äsch vi får ta lite köer.. ;) Kanske alla tänker likadant, "höstlovet = massa folk" och helt plötsligt står vi där ensamma!
Drömma kan man iaf haha!
Om 6 timmar ringer klockan så nu ska jag sova och samla ork för en shoppingdag i Ullet imorgon :)
Håller med!! Barnavdelningen var värdelös!!!