• Cornellia

Gekås vol 14

Någon som har koll på om dom har en sån där "gammal" hushållsvåg på gekås?? Kostnad isf?

• Cornellia

Alla gånger jag har varit där så har gekås tagit ca 4 timmar, jag fattar verkligen inte var man gör där en hel helg?! Beslutsångest deluxe eller??

• Cornellia
    Zezzan skrev 2012-10-18 15:36:27 följande:
    man tar det lugnt och går genom alla avdelningar i lugn och ro. dag 2 kompletterar man med det man evt kände sig osäker på dagen innan och sedan om man kommit på vad man kan köpa till någon man missat dag 1 osv. detta gäller alltså när jag julklappsshoppar. Skulle jag åka dit på sommaren skulle det gå betydligt fortare. 
    Jag kan inte påstå att jag stressar, men efter 3-4 timmar är man (jag) så spyless på att gå runt på samma ställe.

Nu har jag visserligen aldrig julklappsshoppat där, men jag kan inte tänka mig att det skulle ta så mycket längre tid att slänga ner lite julklappar, man går ju ändå förbi dem.
  • Cornellia
    Zezzan skrev 2012-10-18 15:59:36 följande:
    Jag har oftast inte totalt koll på utbudet så jag måste bestämma och fundera medans jag går där + att det oftast är ganska mycket folk när jag är där. + att jag går med 1-2 kompisar och väntar på dem  

Åhh...plåga att stå och vänta på folk!
    Jag avskyr verkligen att shoppa med andra tjejer, det slutar alltid att jag sitter dödligt uttråkad i någon soffa och läser herrtidningar.

Ska till gekås med 3 kompisar i början av nov. Det kommer garanterat sluta med att jag sitter i sportsbaren och läser i flera timmar.
  • Cornellia
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-25 16:50:00 följande:
    Det är olika på olika ställen i landet.. vet att en del har haft förra veckan, en del har denna veckan och en del har vecka 44
    Så vecka 45 är safe
  • Cornellia

Var på Gekås igår, och nu när jag plockar upp alla grejer inser jag att jag glömde det viktigaste, gardinerna! Jag skulle ju köpa ett gäng gardiner eftersom vi just flyttat

• Cornellia
    jessica p skrev 2012-11-13 13:07:22 följande:
    Är det nån som vet om surfplattorna är något att ha? Och möjligtvis pris?
    Jag köpte en 7" för 799. Hittills verkar den okej, kanske inte världens snabbaste, men den gör det den ska. (dvs underhåller sonen i bilen). Det fanns även andra storlekar tror jag, men jag kollade inte mer ingående på dem.
  • Cornellia
    zasata skrev 2012-11-15 12:55:51 följande:
    Tänkte åka måndag, 3 december... Hur tror ni det är med folk om man är där vid 7-8 på morgonen?
    När jag var där kom vi 8.30, då var det bara att gå in, och ganska lugnt i varuhuset (typ tomt vid barnkläderna och leksakerna). Vid 10-11 tiden började det vara tjockt med folk och vid 13 var det hopplöst att röra sig där inne, så då betalade vi och åkte hem.
Svar på tråden Gekås vol 14