• Radioactiive

Gekås vol 14

Hey.
    Var nyss på ullared men glömde helt bort å kolla på barn avdelningen efter deras kombi vagn.
    Någon som har erfarenhet av denna vagnen och tycker ni den är bra?

Jag hade tänkt köpa vagn där och kanske även bilbarnstolen, men är det bra grejer?

Nån som har denna?
    Love the life you live, Live the life you love!
  • Radioactiive
    Tösabiten88 skrev 2012-03-27 12:47:43 följande:
    iigår vart vi på ullared och det var knappt några där :) man kunde gå som man själv ville överallt.

kände på den vagnen och tyckte de verkade rangliga på något vis. babyskyddet såg rätt ombonade ut men kände inte på den.  
    Hm okey, hur menar du ranglig? kändes den inte bra/säker? såg du vad den kostade? tycker vagnar är så jävla dyrt så de är inte klokt.
  • Radioactiive
    Tösabiten88 skrev 2012-03-27 17:22:02 följande:
    kändes plastig på nått sätt. Det är svårt och förklara men jag gillade inte den. Kommer inte ihåg vad vagnen kostade. minne som en guldfisk tyvärr.
    Okey bra då vet ja, får känna på den nästa gång ja e där då. :) tack.
  • Radioactiive
    Tösabiten88 skrev 2012-03-27 17:28:19 följande:
    jaq det är nog lättast tyvärr då vi kanske tycker olika om det :)

Ja precis är ju så olika va man tycker :) skulle vilja ha en emmaljunga men ja vi får se :)
  • Radioactiive
    Fröken85 skrev 2012-03-27 20:42:01 följande:
    Radioactive: tror den ligger på drygt 2000. Jag hade hellre tagit de pengarna och lagt på en begagnad emmaljunga eller brio av liknande modell. Då får du bra mycket mer vagn för pengarna!
    Tycker vagnen från gekås känns lika budget som den kostar :-/
    Ja det lutar nog åt de håller, jag har blivit kär i en vagn från emmaljunga nu så det blir nog en sån kombivagn :) bagagnad eller ny de får vi se :) finns ju många fina begagnade också :)
  • Radioactiive
    Fröken85 skrev 2012-03-28 10:37:28 följande:
    Radioactive: jag har haft många vagnar och köpte min första ny. Efter det har jag köpt begagnade och ångrar inte en sekund att jag sparat kanske 5000 på att köpa en två år gammal. Visst är det kul att få köra en helt ny fräsch vagn, men min åsikt är att man kan ha roligare för de pengarna. Efter ett halvår är ju ens nya vagn värd lika mycket som en begagnad ändå, och ser ju inte lika ny ut heller
    Roligare att fixa till vagnen med fin åkpåse och sittdyna!!
    Ja absolut, ja köper hellre en begagnad som ändå är fräsch, den blir ju ny för mig och barnet sedan ändå :) Finns ju så många som köper nya å säljer efter ett halvår så då kan man få sig en fin vagn ändå :) hittat jätte många fina redan nu, men känns lite tidigt att köpa vagn i vecka 6 haha även fast ja hitta en för 1500 en fin emma vagn :)
  • Radioactiive
    MIJV skrev 2012-03-29 20:53:53 följande:
    vagnen kostar 2800, samma vagn 2me finns att beställa på olika internetsidor, vi tittade på den och absolut ett alternativ..
    Vilka internet sidor?
    tack btw
Svar på tråden Gekås vol 14