• Mippemutt

Gekås vol 14

nillse skrev 2011-10-16 11:04:36 följande:
    jag var där igår lördag. det var SJUKT mycket folk. Det förvånar mig inte om de slog nytt besöksrekord. Aldrig mer en lördag, speciellt inte under högsässong. Jag har varit på gekås säkert 20-30ggr på olika tidpunkter över året och aldrig har det varit i närmelse av hur det var igår. Arga, och sura besökare, överstressad personal och tre tim i kö till kassan. ren KAOS i varuhuset. Det borde vara förbjudet att ta in så många kunder på en och samma gång. Tänk om larmet gått. Nae fy. jag är van besökare på Gekås men den här gången var det inte värt besöket.

Håller med dig, det var helt hysteriskt där i går. Vi hann komma innandet bildades kö för att komma in. Vi stog nog över en timme i kö när vi skulle gå ut. Mina föräldrar som åkte hem senare fick också stå i kö över en timme. De kom ut tio över åtta och då var det långa köer kvar. Folk trängdes i rullbanden upp till kundvagnsparkeringen så det blev fullständig panik och folk ramlade, tills någon drog i nödstoppen. Jag har aldrig heller varit med om sådan hysteri.

Dock måste jag ge eloge till vissa i personalen. Gick med min sexmånaders dotter själv i kundvagnen utan babyinsats. Skulle till Toaletten, då kom en och erbjöd mig att gå på toaletten innanför kundtjänst och hon höll min dotter under tiden. Sedan gav hon mig kuddar så att jag kunde palla upp henne bättre och sa att hon skulle stå för om dottern kräktes på dem. Det gjorde hela min dag 
    ♥ Wilhelm 12/4-08 ♥ Elizabeth 24/4-11 ♥
  • Mippemutt
    t h o w e skrev 2011-10-17 08:51:26 följande:
    Slänger in frågan angående snowracers igen? Har dem såna och vad kostar dem?

Ja de har snowracers och de kostar 499 kronor
  • Mippemutt

Vet någon vad de framåtvända bilbarnstolarna kostar? Funderar på att köpa en extra att ha hos mormor och morfar

• Mippemutt
    linn78 skrev 2012-03-06 21:02:21 följande:
    fanns för 399:- 
    Tack!
  • Mippemutt
    Eliin80 skrev 2012-12-10 09:23:17 följande:
    Om någon åker dit idag eller imorgon får ni gärna skriva om det var mycket folk. Ska dit på onsdag och hoppas på ett lugnt varuhus!
    Vi var där idag, kom vid halv tio och det var inte mycket folk. Passade på att ta leksaksavdelningen samt barnkläder först för det är där folk brukar samlas. Och det gjorde vi rätt i senare var det en hel del folk. Men inga köer in och vi behövde inte stå i lång kö ut.
Svar på tråden Gekås vol 14