• emma enhörning

Gekås vol 14

Ni kanske redan har haft uppe det, har inte läst alla inlägg...

Vill bara lägga in en varning för saccosäckarna! Jag köpte tre stycken en fredag, på lördag morgon var en trasig och när min mamma reklamerade den på måndag kom det in en annan kund som reklamerade två stycken för samma fel. De går sönder i sömmarna då sömsmånen är för liten! Nu har en till av mina gått sönder med jag har varit i kontakt med kundtjänst som säger att de utan problem tar tillbaka alla tre då de haft problem med dessa. Jag köpte de enfärgade.

• emma enhörning
    Lindekull skrev 2010-03-23 08:36:09 följande:
    Ruso eller någon annan som vet: Vad kostar Pippis Hoppetossa och figurerna som hör till? Vad skulle ni säga är en lämplig ålder för att leka med skeppet och figurerna? Tror det blir en bra födelsedagspresent till min 2-årige kille.
    Nu har vi visserligen inte Hoppetossa utan ett äldre Pippi-hus som är i plast och inte alls lika stabilt som de nya i trä men vår dotter på 2,5 älskar att leka med det.  Det finns små sängar, soffor, stereo och liknande till och hon hanterar dem utan problem! Hon fick det i julklapp och då var hon 2 år och 4 månader.
    Jag tror att det blir en jättebra present till din pojke!
  • emma enhörning
    middiz skrev 2011-01-04 10:09:39 följande:
    Någon som varit där nu i veckan och vet hur mycket folk det är nu?
    Webcammen verkar inte funka på hemsidan?
    Jag kunde kolla!!! Kollade runt tio tror jag och det var så lugnt att jag funderade på om det var stängt... Jag stannade dock hemma, visste inte riktigt hur väglaget skulle vara!
  • emma enhörning

Hej! Någon som varit där idag och sett om det finns heldresser till barn? 98-104, 110-116 och 122-128 typ... Funderar på att sticka imorgon men i så fall enbart för dessa och vill helst inte åka i onödan!!!

• emma enhörning
    Lirpa09 skrev 2011-11-17 07:20:14 följande:

Jag köpte en tröja som inte passade på Gekås för ca 1månad sen. Jag kan inte hitta kvittot, går det att lämna tillbaka den? Någon som vet?

Har du inte kvitto går det bra att lämna tillbaka den om de har kvar den i sortimentet! 
  • emma enhörning
    Tezz80 skrev 2011-12-06 14:43:02 följande:
    Har de (haft) one pice (jumsuit) i mindre storlek än 122/128?
    Nej... Tyvärr!
Svar på tråden Gekås vol 14