• Farfalla

Gekås vol 14

gnuttenn skrev 2010-10-23 16:43:38 följande:
    Någon som vet om de har babypulka på Ullared?? Ska dit imorgon ... :)
    Japp två modeller, den klassiska och en som kallades typ grodan(?!).. 69 och 129 om jag inte minns fel..
    Lissy81 skrev 2010-10-23 19:01:37 följande:
    Två frågor:

Vilka olika märken finns det på våtservetter? Har en son med känslig hud, den sort som funkar bäst är Natusans parfymfria. Finns de, har funnits en del gånger jag varit där men inte alla...

Andra frågan, kundvagnarna med barnsits, är de bara med baby-del, eller finns det dubbla med både en sittdel och en liggdel? Har nämligen en 2-åring och en 1-månaders...
    Natusan finns, men om det är just den sorten vet jag inte :/

Bara babydel på vagnarna.... 
  • Farfalla

Instämmer med dom andra som varit där, fy fan vad mycket folk ;)

Tur i oturen..... Vi kom ganska sent och det var över en timmes kö då, men som tur var så höll dom ju öppet 2timmar till :) dom flest stod i kön så det var bara att speeda på där inne med allt som jag i början skippade bara för att hinna med det som jag absolut ville ha =)

Konstigt att det alltid blir så dyrt fast det är så billigt?! ;) 

• Farfalla

Idag när jag satt med dottern inne i skoboos butik... 
    Visade min älskade vad äkta kärlek är....
    Han stod i ösregnet i över en timme och köade för oss in till Gekås! 

Hade prästen varit där hade jag sagt ja på en gång ;) 

• Farfalla
    Bubblan86 skrev 2010-10-25 16:07:22 följande:
    Någon som vet om det finns takfläktar på ullared och kanske vad dom ligger i för pris isåfall?? =)
    Det fanns några olika varianter, har ingen koll på priserna men har för mig att det var från 299 och uppåt :) var där i lördags, och dom brukar "alltid" ha det....
  • Farfalla

Någons om vet om deras Bobby cars är den "nyare" modellen... dvs med tystgående mer gummihjul?? :)

• Farfalla
    Farfalla skrev 2011-01-05 10:06:09 följande:
    Någons om vet om deras Bobby cars är den "nyare" modellen... dvs med tystgående mer gummihjul?? :)
    Puffar! :) Ska dit innan dotterns 1årskalas (20januari..) Längtar (som vanligt ;) )
  • Farfalla
    Waitmstar skrev 2011-01-06 07:38:54 följande:
    Har för mig att de tystare hjulen finns att köpa till i separat förpackning. Men nu är det ett halvår sen jag var där. och slängde bara ett öga på bobby-sortimentet.. 
    Ahh super! Då ska jag försöka få tag i det när vi drar dit :)
    Smultronhjärta skrev 2011-01-06 10:06:13 följande:
    De har iaf haft en svart bobby car som har de tysta hjulen..annars brukar man kunna whisper wheels där
    Åh ännu bättre, gillar dom nyare lite "tuffare" modellerna =D

• Farfalla

Någon som vet om utbud och priser på sylvanian families? :D

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
Svar på tråden Gekås vol 14