Inlägg från: MammatillvårHugo |Visa alla inlägg
  • MammatillvårHugo

Gekås vol 14

AnnelieW skrev 2013-01-10 14:16:45 följande:
    Tror ni där är mycket folk  nu den 19.e?

tror det är relativt lugnt om du är där när dom öppnar. idag var det stendött fram till lunch.
  • MammatillvårHugo
    godismonstret skrev 2013-01-13 18:48:40 följande:
    Någon som vet vad de har för barnkök och priser på dom?
    vet att dom har det röda standard spisen från bio ialllafall. vet dock inte vad den kostar. sen såg jag att dom hade nå plastiga kök också, men tänkte inte mer på det, om färg och märke osv. eftersom jag inte skulle ha nå sånt :)
  • MammatillvårHugo
    Inbaal skrev 2013-01-13 12:34:03 följande:
    tänkte höra om det är lönsamt att köra och handla bebis grejor lakan, kudde, täcke o annat smått o gott på gekås. är det billigt 
    jag åkte 50 mil enkel resa för att handla när jag var gravid. då köpte jag nästan allt vi tyckte vi behövde, och allt vi köpte kom till använding. och vi tjänade in på det.

jag köpte bäddsett, spjälsängsskydd, underlakan, frotte till säng och vagn, kudde till vagn och säng, täcke till vagn och säng, åkpåse, lite kläder, snuttisar, nallar, badolja,tops, babyvakt, nappflaskor mm.

och vi tjänade nog några 100 eller 1000 kr på att åka dit skulle jag tro :)     ångrar det inte :)

nog att det blir en stor summa på samma gång, än att gå här hemma och ta lite pö om pö men då var allt inhandlat och klart :) 
  • MammatillvårHugo
    Eliin80 skrev 2013-01-18 14:01:23 följande:
    Har de Nintendo Wii? Alltså konsolen? Vad kostar den i så fall?
    Ja det har dom... kommer dock inte ihåg vad dom kosta
  • MammatillvårHugo
    Eliin80 skrev 2013-01-18 19:34:29 följande:

Vad bra! Tack! Har de det bakom disk eller plockar man själv?
    jag tittade faktiskt på dom i höstas när jag var där, och tänkte köpa, men blev inte av. och då tog man dom själv.
    dom låg brevid spelen och alla andra tillbehören :)
  • MammatillvårHugo
    Viktoria123 skrev 2013-01-25 21:22:30 följande:
    Någon som köpt någon bröstpump (vet att det förmodligen finns olika) som kan säga om den var bra eller dålig? :)
    Jag har köpt en där, tror det fanns tre att välja mellan och vi köpte den billigaste. men kommer inte ihåg vad den kosta, billig var den iallafall...

jag köpte den billigaste jag för jag visste ju inte om jag skulle behöva den el inte. använde den nån gång bara, och den funkade iallafall helt okej =) men som sagt vi köpte den billigaste och man får väll vad man betalar för..

och jag tyckte den var värt priset iallafall..
  • MammatillvårHugo
    mollikatt skrev 2013-02-12 08:20:36 följande:
    Tack för tipsen!!!
    Ska bli en redig shoppingrunda minsann.

Jo, bröstmjölkspumparna är billigare på gekås har ja hört.

Nån med denna pump ?? Pris? Bra kvalitet etc?
    jag har köpt åkpåse där och den funkar utmärkt och är riktigt rymlig också =)

jag köpte den billigaste pumpen, jag visste ju inte hur amningen skulle fungera, så därför valde jag den billigaste. ny behövde jag den inte så mkt. men dom få gångerna jag använde den så funka den utmärkt iallafall =)
  • MammatillvårHugo
    Flina78 skrev 2013-02-16 19:01:05 följande:
    Någon som har koll på om det finns stora leksakstraktorer med trampor för utomhusbruk, pris i så fall?
    yes vi har en sånn, det finns en röd modell, jätte fin med släp. 599kr kostar den.
  • MammatillvårHugo
    LillaPyret skrev 2013-02-15 17:32:23 följande:
    Tänkte på en annan sak! Blöjor...finns de och vad ligger dom på i pris? Billigare eller dyrare än t ex Ica?
    just nu har dom inga blöjor men badblöjor har dom =)
  • MammatillvårHugo
    PinglanGbg skrev 2013-02-16 10:30:55 följande:
    Jag undrar om dom säljer leksaks-barnvagnar och trike-cyklar (alltså små cyklar med 3 hjul och trampor på framhjulet) och Bobby-cars?
    dom har både och. dom har olika färger på bobbycar, blå, röd och rosa. sen hade dom ca 4 olika trikecyklar också =)
  • MammatillvårHugo
    Ledilnaan skrev 2013-02-19 21:03:59 följande:
    Finns det träningsvikter i Ullared?
    yes det har dom, både med stång, och utan, hantlar och catelbate, (vikter med hanntag)  (el hur det stavas)
  • MammatillvårHugo
    lena j89 skrev 2013-03-17 21:42:32 följande:
    Någon som vet om dom har pippi dockhus? Pris? Även andra tillbehör som dockorna, möbler, piratskeppet mm och pris på det?
    pirat skeppet har dom. kommer dock inte ihåg priset. mysdjuren med pippi har dom också, herrnilsson, pippi och lilla gubben. dom har även 2-3 pack med pippi plastfigurerna, dom hade massa förp att välja mellan med plastfigurerna.
Svar på tråden Gekås vol 14