• Yarrow

Gekås vol 14

mollikatt: Det finns ganska så lite mammakläder och det brukar inte vara så roliga kläder heller för den delen. Men ett litet basutbud mammakläder finns det! Finns även amingsbehåar och gravidtrosor.

• Yarrow
    Mrs B skrev 2013-02-22 22:27:55 följande:
    Någon som har koll på "pyssel-utbudet"?
    Har sett att det finns figurer och bokstäver i material som kallas funky foam, är det nåt Gekås har tro?
    Annat bra att ha i pyssellådan att tipsa om?
    Stickers, piprensare mm, ligger de bra i pris?
    Papper och stickers finns det alltid bra utbud av. Massa pyssel för barn finns. Vill man har lite mer "vuxen pyssel" så finns Panduro Outlet bara ett stenkast från Gekås. Där finns i princip samma utbud som i vanliga panduro men till bättre priser :)
  • Yarrow
    onebabylove skrev 2013-03-01 21:52:19 följande:
    hej alla! någon som vet kvalite och priser på täcke? 
    till tjejerna om ni vet hur mycket BH kostar och om de är bra?

Täcken har jag aldrig köpt där, bara täcke till spjälsäng och de verkade bra.

Bh däremot köper jag hela tiden där. De är billiga. Ca 50-100 kr kanske beroende på vilken sort du vill ha. Utbudet är jättestort men kvaliten varierar ju såklart. Man får klämma och känna lite, glöm inet att prova för storlekarna kan vara lite speciella med :)
  • Yarrow
    Myran12 skrev 2013-03-04 07:41:48 följande:
    Någon som har varit där nyligen som har koll på vad de har för barnvagnar och till vilka priser?
    Myran12 skrev 2013-03-04 07:41:48 följande:
    Någon som har varit där nyligen som har koll på vad de har för barnvagnar och till vilka priser?

Nej det har de inte.
  • Yarrow

Konstigt, jag var där förra måndagen och då fanns det inget. Var där för att köpa just barnsaker så jag var rätt mycket på barnavdelningen:

Meeeeeen, det var faktiskt rätt utplockat så det kan ju hända att de bara var slut för tillfället.

• Yarrow
    ThereseJohansson skrev 2013-03-04 18:12:21 följande:
    Var där 15/2 och då fanns det massa bebis/barn saker..vi fick i princip allt köpt till bebis :)
    Därför allt var slut när jag var där då? ;)
    Jag var där på en måndag så det kanske inte var så konstigt att en del grejer var slut. Men fick köpt i princip allt vi behöver till bebisen ändå

• Yarrow
    NovemberApril skrev 2013-03-23 22:11:29 följande:
    Någon som har koll på Babysitters där? Och som vet om dem har lite olika modeller?
    Ja, de har olika modeller i alla möjliga prisklasser!
  • Yarrow
    NovemberApril skrev 2013-03-24 14:37:39 följande:
    Tack Yarrow!

Vi var där i början av Februari men efter att ha betat av klädesavdelningarna var jag rent slut i kroppen så när vi kom till barnavdelningen scannade jag bara snabbt igenom sånt som jag såg ut att behöva och därefter ville jag bara hem så då gick vi mot kassorna.

Nu ska vi dit i veckan och jag är lite sugen på heminredning bland annat och en babysitter så jag hoppas att jag hittar det jag söker efter
    Sist jag var där var jag gravid i vecka 26, gjorde klädavdelningen först, sen tog vi en timmes "rast" i restrangavdelningen och sen direkt på bebisavdelningen :) Var en bra strategi det med men fungerar väl bäst om det inte är så mycket folk och man får lite lugn och ro i resturangen :)

Svar på tråden Gekås vol 14