• linn78

Gekås vol 14

någon som vet om det finns regnponchos för barn? Och var hittar jag det isåfall? Ska åka om 1,5 veckaSkrattande

• linn78
    Bumblebina skrev 2010-09-07 13:50:50 följande:
    Är det nån som vet vad gekås Tripp-trapp-variant kostar?
    595:- har jag för mej eller några tior mindre.
  • linn78
    Bumblebina skrev 2010-09-07 14:31:25 följande:
    Ok. E den ok, har du testat den?
    jag har köpt den till sonen, han var iofs 20 mån när han började använda den (utan bygel då) så bebis tiden kan jag inte svara för. Men Jag tycker den är toppen till honom nu iaf! Den är precis som en tripp-trapp...
  • linn78
    LoveMyChild skrev 2010-11-09 15:58:03 följande:
    Någon som vet om de har "Spika mönster" där? En leksak då.. med en platta, "spikar" och små plastgrejer barnen kan spika fast...
    Ska dit om några veckor och försöker kolla upp vad som kan finnas där.
    Har inte varit där sedan -06 så...
    Jag såg såna när jag var där. Ligger bredvid alla barn-snickarsakerna. Vet inget pris dock...

Refillpåsarna till blöjhinken, passar dom till den Sangenic-hinken man får gratis? Var ligger dom någonstans? Min mamma ska dit så  för att hon ska slippa leta hela varuhuset runt
  • linn78
    lovelyangel82 skrev 2010-11-10 07:51:11 följande:
    e de den från babyproffsen du menar? i så fall passar den till den.. sen fanns de en variant till men kommer inte ihåg vilken hink den passade för..
    ja, den från babyproffsen. Står det på dom vilken som passar till vilken eller? Var ligger dom?
  • linn78
    Skruttunge skrev 2010-11-11 10:28:19 följande:
    Ja, det står på skylten vilken som är vilken. Ligger nere vid badbaljorna och babyhudvårdsprodukterna. Kostar 40kr st.
    Tack! Då ska kanske mamma klara av att hitta dom då!!=)
  • linn78

Någon som vet om man kan byta/återlämna en vara via post? Mamma lyckades få ett ps3 spel med sig hem istället för wii och nu dröjer det nog länge tills någon ska dit igen....

Svar på tråden Gekås vol 14