• Hon o Han

Gekås vol 14

ska åka till Ullared nästa vecka!! SOM VI LÄNGTAT!!! Cool 

Mamma har inte varit där på 15 år, syrran aldrig varit där och själv var det 7 år sedan sist!!

Jag undrar nu om ni kan ge lite tips när man bör vara där på morgonen? Och om tisdag onsdag nästa vecka kan vara lämpliga dagar att åka??

Tacksam för svar!

• Hon o Han
    Hon o Han skrev 2010-06-08 21:15:34 följande:
    ska åka till Ullared nästa vecka!! SOM VI LÄNGTAT!!! Cool 

Mamma har inte varit där på 15 år, syrran aldrig varit där och själv var det 7 år sedan sist!!

Jag undrar nu om ni kan ge lite tips när man bör vara där på morgonen? Och om tisdag onsdag nästa vecka kan vara lämpliga dagar att åka??

Tacksam för svar!
    puffar lite på mitt egna inlägg Drömmer
  • Hon o Han

någon som vet om dom har regnoveraller till hund ? stora? 

kan tänka mig där är mycket folk nu så tänkte fråga vilken dag ni tror är bäst att åka upp? ons eller lörd? (funderar på att åka sån buss då jag ej har bil just nu)   

• Hon o Han

ska dit på ons om min mage håller sig i chack.

Undrar om dom har ok underlakan till dubbelsäng (180cm) ? helst dra på lakan? Pris??   

• Hon o Han

tack så mycket för svar! 80kr är skitbra pris!! behöver bunkra upp lite nya, inte lätt med husdjur i sängen som ska busa och gör hål i lakanen ;)

• Hon o Han

så nu är jag hemma från en dag med mycket fynd! hade kunnat handla mycket mer om plånboken tålt det ;) Fanns mycket i klädväg tyckte jag!

Dra på Lakan till 180säng kostade 99:- Det var vanliga lakan som kostade 69:-

dåligt utbud på inredningen, jag som längtade så för att shoppa loss fina och billiga saker till mitt hem. Lycktorna som fanns kostade från 79:- och uppåt, inge roligt heller tyckte jag.

Julen tog upp mycket plats.

Även så tyckte jag det var tråkigt som dom gjort med hundtillehören, det var trångt och oorganiserat :( 

Men som sagt är väldigt nöjd förövrigt. Skulle gärna åka imorgon igen ;) 

Ang folk, vi kom in runt 10.30, ingen kö men rätt mycket folk, typ inga köeer runt 14.00 tiden.                  

• Hon o Han

dom har MASSOR med tillbehör till Iphone och Ipad. Jag köpte reseladdare till Sony Ericssons Xperia idag och den kostade 49kr och tror inte den till Iphone är mycket dyrare

• Hon o Han

dom hade hundburar igår, vet dock ej pris, typ sånna burar som dogman har. Fanns vanliga kantiga och sådana som är lutade på ena sidan.

• Hon o Han
    Malinn81 skrev 2012-10-16 07:28:24 följande:
    Hej. Har vi har pratat om att köra till gekås någon gång snart, då jag aldrig varit där. Är det någon som vet om det är något billigare där med adventsljusstakar, stjärnor med lampa i att hänga i fönstret. De gamla gick sönder en efter en så jag kastade allt så nu behövs mycket nytt. Perfekt om det varit billigare än tex rusta eller öob annars är det ju inte lönt att köra upp. Hoppas någon vet :0)

jag kollade på lite julstjärnor m.m men dom är inte billigare än rusta/öob. stjärna utan sladd kostade 49:- och rusta brukar ha lika fina för 29-39:-
  • Hon o Han

hur är det med folk under jullovet? mellandagarna? När börjar det minska med folk?

• Hon o Han

finns det gjutformar till betonggjutning? eller formar man kan använda till det iaf? Priser?

Svar på tråden Gekås vol 14