• 737 dagar

Gekås vol 14

Jag var på Gekås idag och fick syn på kombivagnar som kostade något på 1800 och 2200.. Undrar om någon har erfarenhet av dessa? Om de är bra osv..
    Jag vet inte alls mycket om barnvagnar, har inte satt mig in i det. Planerar barn och tänkte det kunde va bra att veta om man ens ska fundera på de vagnarna...

• 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-16 11:09:28 följande:
    hur såg den för 2200kr ut? jag har en vagn därifrån babyboom med svängbara hjul, liknar brio vagnarna, jag tycker isf att den är bra, MEN det finns bara i svart. Vi har varit super nöjda med vagnen, sittdelen är lite skopad med och där har min dotter vart väldigt kräsen i början att ligga i sån, så vagnen var pefekt redan vid 6månader, man kan vända sitsen oxså. enda nackdelen är väll plasthjulen.... Annars är den kanon tycker jag =)
    Den har lite mindre hjul där fram än där bak.. nu hade den liggdelen på. Jag tycker svart är fint så för mig funkar ju det ^^ Köpte ni den alltså när hon var 6 mån?
    Tack för svaret :)
  • 737 dagar
    Line80 skrev 2010-05-16 20:55:46 följande:
    Ingen som vet priset på bära barn sjalen som finns på bild i bloggen?
    Jag tror det var 449kr.. inte säker dock.
  • 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:35:15 följande:
    jag vet inte bästa bilderna, men det får duga sålänge, dottern e kinkig här hemma nu och ja ha öroninflamation o mår allmänt piss just nu, men här får ni bild ifrån våran nya vagn ifrån gekås med plasthjulen tror ja det var , man kan vända ligg och den seperata sittdelen framåt med, som andra vagnar, styret e sänkbart ej böjbart dock, liten varukorg under, men denna duger fint för oss, 2200kr sisst ja köpte den där.. sedan har vi såklart extra vagn med brio, sulky.. nedan e sittdelen men ska skaffa bättre bilder på sittdelen sen (hade en när den var ny uppakad men som sagt dottern e elite kinkig här hemma nu)
    Tack så jättemycket för hjälpen!! Det var den jag tänkte på. Vad skönt att veta att den är bra, då ska jag nog satsa på en sån när de blir dags.

Tror du att man kan byta plasthjulen till andra om man stör sig på de?
  • 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:58:05 följande:
    Jag har inte testat det :-P  men det borde nog gå att byta ut dem :-P Vsgd, så lite så, bra veta den finns kvar trodde den var förlorad, för funderade faktiskt på att köpa en extra senare när det dags för nr 2, bara den finns kvar då :-P för ja total älskar den vagnen, dottern med, suffletten e skit bra, bara dra fram den om det är soligt, samt att ligg indelen duger bra länge med, om barnet vill ligga ner vill säga jag skulle nog köpt den innan ja blev gravid med, för den äter inget bröd som min mamma brukade säga ja vile inte riskera att den inte fanns kvar sen
    Ja det har du nog iofs rätt i :) Man blir ju lite rädd att den ska försvinna, precis som alla andra bra grejjer. Kanske borde börja spara pengar till den nu och köpa så fort jag kan :) När var det du köpte din? Har fått för mig att vissa saker är ganska konstanta på Gekås.. kanske detta är en av de?
  • 737 dagar

Är det någon här som vet om det finns madrasser till vagga på gekås och vilken storlek det isåfall är? Kanske tom priset?

• 737 dagar
    jojojojojo skrev 2010-07-07 21:14:56 följande:
    70x90 är de (tror jag) å kostar 79:- om jag inte minns helt fel
    Tack :)
  • 737 dagar
    2barnsmorsa skrev 2010-07-08 17:00:37 följande:
    om jag är ute efter skor ska jag gå på skoaffären som finns utanför som jag har sett på webbkamarena från gekås webbkamera eller ska jag gå och köpa de på gekås?

Nu är det skor till mig i första hand jag tänkte på...gummistövlar och höst stövlar ifall jag hittar....

på tisdga smäller det...hihi
    Vad jag vet så har inte gekås skor..
  • 737 dagar

Jag följer diskussionen och slukar information :) Visste ingenting om vinterkläder och den informationen lär ju behövas om nåt år när min bebis kommit och vill ut o härja :)

• 737 dagar

Är det någon som vet hur kvalitén på sängkläder och handdukar är på Gekås? Och vad de kostar på ett ungefär?

• 737 dagar

Tack :) ska kika på det när vi är där. Hade behövt byta ut handdukarna här hemma :)

Svar på tråden Gekås vol 14