• NovemberApril

Gekås vol 14

Någon som har koll på Babysitters där? Och som vet om dem har lite olika modeller?

• NovemberApril

Tack Yarrow!

Vi var där i början av Februari men efter att ha betat av klädesavdelningarna var jag rent slut i kroppen så när vi kom till barnavdelningen scannade jag bara snabbt igenom sånt som jag såg ut att behöva och därefter ville jag bara hem så då gick vi mot kassorna.

Nu ska vi dit i veckan och jag är lite sugen på heminredning bland annat och en babysitter så jag hoppas att jag hittar det jag söker efter

• NovemberApril

Yarrow: Det blir ungefär så denna gången, allt blir lugnt och stillsamt. Är gravid i vecka 35 (36 på tors) så inget stress

• NovemberApril

Jag var där igår, räknas väl som påsken? Massa folk men inga köer in och sen hade man väl 1-2 framför sig i kön ut :)

• NovemberApril
    elinile skrev 2013-04-23 07:10:44 följande:

Någon som lite snabbt kan svara på om det finns några skötväskor på Gekås och modeller isåfall? Vet några som ska dit idag och som ev kan handla åt mig.

Där fanns bara en modell när vi var där av deras märke Babyboom. Fanns i svart och röd. Kostar 149 kr.
Svar på tråden Gekås vol 14