• DeniZeus

Gekås vol 14

Nu har jag en liten udda fråga.. kanske lite OT men tänkte om någon här kunde hjälpa mig iaf ;) 

Jag undrar bara om det är en lång omväg att åka förbi Linköping om man ska till Ullared, om man kommer från Norrland?
    Vet inte vilken väg man egentligen åker men ni kanske man hjälpa mig? Jag vill åka till Linköping en snabbis innan vi åker vidare till Ullared? Är det världens omväg? 

• DeniZeus
    Eleonoratösen skrev 2010-09-26 11:42:28 följande:
    Moltan: Det är ju inte riktigt på vägen (men det beror ju på vart i Norrland du befinner dig och om du är på västra eller östra sidan) Men jag antar att du har en lång resa framför dig så det kanske inte dumt med ett längre stopp på vägen.

(Du kan gå in på eniro och välja vägbeskrivning. Där kan du skriva in vart du reser ifrån och sedan mål : Ullared. Och så får du snabbaste vägen och tiden. Sedan kan du lägga till "lägg till flera stopp på vägen" och på rutan "via" skriver du in Linköping så får du uträkning som du kan jämföra med raka vägen till Ullared)
    Reser från Sundsvall. =)
    Aha, ska prova att skriva i fler stopp. Fattade inte riktigt hur jag skulle göra, tack för tipset.  

Det blir inget längre stopp utan jag skulle vilja åka förbi och säga hej till en vän som blivit skickad till sjukhuset där nere. Men tar det för lång tid att åka så vill nog inte mina medresenärer hänga på ;) Det handlar om högst en kvart eller två jag stannar så är det en allt för lång omväg blir det nog inte av, fast jag gärna vill iaf. 
  • DeniZeus
    windyesgirl skrev 2010-09-30 17:26:00 följande:

Hej hej!

Tänkte kolla om nån har köpt handdukar på Gekås och isåfall har någon uppfattning om hur de är i kvaliten? Trisst om de inte har någon uppsugningsförmåga, blir noppiga fort osv...

Tack på förhand:)

Vi har också köpt handdukar där, både stora små och även badlakan. Tycker dom funkar bra, även om dom från Hemtex är bättre ;) 
  • DeniZeus

Det verkar som alla tänker samma sak. dvs att man åker innan löning och bb.. Vi har tänkt precis samma och det verkar vara många här som ska dit. Undra hur många som inte hänger på fl som tänkt lika Obestämd

Ska man försöka vara där när dom öppna eller komma lite senare? Någon som har koll? 

• DeniZeus

Viktoria123- det fylls på varor hela helgen. Spelar ingen roll om det är vardag eller helg. Vi brukar vara där fredag-söndag. Det som inte finns på fredag finns på lördag. Nya varor tillkommer oavsett dag.
    Det är mer folk på lördagar men dom är grymma på att hålla hyllorna fulla.
    Kan man åka vardag så är det mindre folk såklart (mindre busslass).

Svar på tråden Gekås vol 14