• LuPeRo

Gekås vol 14

På lördag är det äntligen dags för oss att bege oss till Ullared. En resa på knappt 2 timmar kommer att skicka oss rakt in i butiken med en shoppinglista redo.
    Någon som vet hur det brukar vara på lördagar där? Jag är för tillfället i 8 månaden och rör mig inte så fort som jag (eller andra) vill och jag hoppas mina hälar får vara intakta av andras vagnar.

Det jag undrar över är amnings-BH, har dom det där? Hur är priserna och storlekarna?
    Bröstpumparna, hur är dom? Är det något som är värt att investera i?

• LuPeRo
    Mia386 skrev 2010-09-16 11:23:30 följande:
    Jag köpte ingen amingsbh där. Men bara för att det inte fanns i min storlek, och den som fanns hade en söm rak över där bröstvårtan skulle vara, så det struntade jag i :P 
    Tack för ditt svar! Den där sömmen låter inte alls trevlig Tyst
    Hmmm, då får man nog skippa den och inhandla någon annanstans.
    Pelex skrev 2010-09-16 11:20:31 följande:
    LuPeRo skrev 2010-09-16 11:07:16 följande:
    På lördag är det äntligen dags för oss att bege oss till Ullared. En resa på knappt 2 timmar kommer att skicka oss rakt in i butiken med en shoppinglista redo.
    Någon som vet hur det brukar vara på lördagar där? Jag är för tillfället i 8 månaden och rör mig inte så fort som jag (eller andra) vill och jag hoppas mina hälar får vara intakta av andras vagnar.

Det jag undrar över är amnings-BH, har dom det där? Hur är priserna och storlekarna?
    Bröstpumparna, hur är dom? Är det något som är värt att investera i?
    Min kompis var där i lördag, kom på eftermiddagen vid 13:30 och då var det MASSA folk. De stannade kvar en natt och på söndagen var det betydligt mindre. Men denna helg är kanske lugn. Värre är det nog nästa helg då både barnbidrag och lön har kommit.
    Det är lite därför vi tänkte passa på denna helgen, innan bidrag och lön. Vi får ta en chansning och hoppas på det bästa. Skulle hälarna börja slipas ner är man på rätt ställe, billiga plåster
  • LuPeRo
    Bumblebina skrev 2010-09-16 12:02:52 följande:
    Jag är en jätte-fan av gekås amningsbehå´s! Har strl 85E och det finns en sort som har helt släta kupor utan bygel och de är de skönaste jag hittat! Att de dessutom är billiga gör inte saken sämre.
    Det är den storleken jag har nu så jag hoppas innerligt att där är några på lördag när vi ska dit. Minns du vad du betalade för den? Oj oj oj, nu längtar jag verkligen dit
  • LuPeRo
    Mia386 skrev 2010-09-16 12:04:57 följande:
    Då måste jag haft en hemsk otur när jag var där Gråter Fanns som stört C kupa... ja, och en D90, den med sömmen rakt över... 
    Men va trist att det inte fanns några när du var där
    Det verkar som att dom är riktigt populära så det är nog inte så konstigt att dom är slutsålda.
  • LuPeRo
    Bumblebina skrev 2010-09-16 13:48:12 följande:
    Det var 69 eller 98... Tror det var 69:-... Minnet försvann med grav... Jag hoppas också de har sådana nu på lördag... Fast... Då får ju vi slåss om dem!
    Det är ju sjukt billigt även med 98:- . Då möts vi vid amnings BH:arna på lördag med armbågarna redo
    LillfisenE skrev 2010-09-16 17:15:12 följande:
    Swegmark, 59 eller 69 kronor.. Mormor var där i fredags och handlade en till mig då, en 85F, ifall jag växer lite till när mjölken rinner till. Superskön!
    Det är helt släta kupor på den 
    Det där låter superbra! Swegmark är ju ett jättebra märke, och är dom så billiga ska jag ha många
    Hur tycker du att den sitter i övrigt?
  • LuPeRo

Från det ena till det andra Åkpåsar, finns dom där och i vilken prisklass?

• LuPeRo
    LillfisenE skrev 2010-09-16 19:11:43 följande:
    Det där låter superbra! Swegmark är ju ett jättebra märke, och är dom så billiga ska jag ha många
    Hur tycker du att den sitter i övrigt?
    jag har ju inte fått min kottis än, och just den fanns inte när jag köpte de andra, så ja har alla märken därifrån nu :)
    Hehe.. men ja har provat den och den är bred och bra i ryggen, dunderbra! 
    Tack för ditt svar! Min har inte heller tittat ut ännu (ca 40 dagar kvar).
    Är det breda axelband också på BH:n? Hur är dom andra?
  • LuPeRo
    dunderida skrev 2010-09-16 21:49:01 följande:
    Köpte en åkpåse där igår och den kosta 229 kr och den var jätte mysig. Fanns grå och Rosa just då.
    Det var billigt Hittar jag den bland barnsakerna då?
  • LuPeRo
    AMDA skrev 2010-09-17 10:44:07 följande:
    Ja det är bland baby sakerna den finns i svart med den har vi är sjukt nöjd med den
    Tack tack tack! Då vet jag vart jag kommer att fylla vagnen
  • LuPeRo
    KnasM; Men det låter som att de är värda priset i slutändan iallafall
    Stort tack för att du svarat på alla mina frågor
  • LuPeRo
    Bumblebina skrev 2010-09-17 12:45:53 följande:
    Har haft dem en amningsperiod på 13 månader och de är (nästan iaf, nån fläck har det ju blivit) lika fina som då jag köpte dem! De är definitivt värda varenda krona (och eg lite till...).
    Ja men lite fläckar får man ju stå ut med, det är ju trots allt amning vi pratar om Och är dom så billiga så gråter man isåfall inte blod över en liten fläck!
  • LuPeRo
    KnasM; Jag har provat Lindex amnings BH och jag kan inte påstå att jag blev nöjd direkt. Så tack för den jämförelsen, den kom verkligen till nytta Lite lättare att "förstå" då!
  • LuPeRo
    Rulle skrev 2010-09-19 13:47:58 följande:
    Vad kostade overallen till bebisen?
    99,95:- kostade den grå overallen! Den är riktigt mjuk och härlig
  • LuPeRo
    Sandra Michelle skrev 2010-09-19 21:52:20 följande:
    Vart ligger bodyn med Findus trycket? Jag ser hela tiden folk som köpt den, men jag har letat efter bodyn varje gång jag varit i Ullared och har inte hittat den. Ska dit på fredag och hoppas hitta den!
    Nere vid barnkläder är där ställningar med body's, de ligger i ett av facken där. Jag tror det var på högra sidan med kläder i storlek från 50 och uppåt.
    Hoppas du hittar den
  • LuPeRo
    Bumblebina skrev 2010-09-19 14:13:25 följande:
    Håller med dig. Vi var där ganska samma tid och åkte vid 12.15. Då var ju tom parkeringshuset fullt!

Den där lurviga overallen köpte jag också! *hehe*
    Ja när vi kom så kunde vi parkera väldigt nära ingången, när vi skulle hem såg vi köer till parkeringsplatserna. Helt sjukt att det kunde komma så mycket folk på bara några timmar

Sambon kunde inte motstå overallen så den hamnade i vår vagn ganska fort
  • LuPeRo

Vi var där på påskdagen förra året och då var där en hel del folk, men inte överdrivet Vi ska dit på söndag och då hoppas vi att det är som förra året! Men jag har en snabb fråga till er "kunniga"

Vilka barnkök har dom på Gekås? Och vet ni vad dom kostar? Jag kollade i pristråden men hittade inget där om det. Vi skulle gärna vilja ha Micki köket men dom kanske inte har det på Gekås mer Obestämd

Svar på tråden Gekås vol 14