Mia386 skrev 2010-09-16 11:23:30 följande:
Jag köpte ingen amingsbh där. Men bara för att det inte fanns i min storlek, och den som fanns hade en söm rak över där bröstvårtan skulle vara, så det struntade jag i :P
Tack för ditt svar! Den där sömmen låter inte alls trevlig

Hmmm, då får man nog skippa den och inhandla någon annanstans.
Pelex skrev 2010-09-16 11:20:31 följande:
LuPeRo skrev 2010-09-16 11:07:16 följande:
På lördag är det äntligen dags för oss att bege oss till Ullared. En resa på knappt 2 timmar kommer att skicka oss rakt in i butiken med en shoppinglista redo.
Någon som vet hur det brukar vara på lördagar där? Jag är för tillfället i 8 månaden och rör mig inte så fort som jag (eller andra) vill och jag hoppas mina hälar får vara intakta av andras vagnar.
Det jag undrar över är amnings-BH, har dom det där? Hur är priserna och storlekarna?
Bröstpumparna, hur är dom? Är det något som är värt att investera i?
Min kompis var där i lördag, kom på eftermiddagen vid 13:30 och då var det MASSA folk. De stannade kvar en natt och på söndagen var det betydligt mindre. Men denna helg är kanske lugn. Värre är det nog nästa helg då både barnbidrag och lön har kommit.
Det är lite därför vi tänkte passa på denna helgen, innan bidrag och lön. Vi får ta en chansning och hoppas på det bästa. Skulle hälarna börja slipas ner är man på rätt ställe, billiga plåster