• Tattyn

Gekås vol 14

Är det nån som vet om de har hoppgungor på ställning, typ Fisher price Jumperoo samt babygyngor, dvs en babysitter på ställning? Och i så fall vad de kostar?

• Tattyn

Är det nån som vet hur mycket folk det brukar vara en månda alternativt en tisdag mitt i juli?  Och vilken dag av de två som är bäst att åka dit på?
    Jag inser ju att det är omöjligt att förutspå hur mycket folk det kommer att vara men en hint borde man ju kunna få av nån som varit där vid den tiden på året innan

• Tattyn

Då hoppas jag att första varma dagen på ett tag infaller just när vi ska dit så är det nog lagom mycket folk *S* Tyvärr har amn ju inte möjlighet att åka dit under "lågsäsong" iom att vi bor i norrland och bara passerar den delen av lander en gång om året och det på sommaren

• Tattyn

Har de regnställ till vuxna? Och är det nån som vet i vilken prisklass de i så fall ligger?

• Tattyn
    Väntarochlängtar skrev 2011-07-04 19:19:56 följande:
    En liten fråga.. Var på Gekås i helgen. Varför tar man med sina spädbarn till Gekås??
    För att man saknar barnvakt och omgivningen skulle inte gilla om man lämnade bebisen själv hemma?
  • Tattyn
    Mullemonster skrev 2011-08-05 16:08:36 följande:
    Vinteroveraller till barn, strl 104, är det någon vänlig själ som vet vad de kostar?
    Har varit på Gekås flera ggr i sommar men glömt overall... Eller titttade sist på någon cerise variant men glömde kolla priset...
    Doh!

Ska skicka bud nu i augisti så behöver veta vad de kostar...
    Skrattande
    Köpte en vinteroverall, iofs stl 86, men de hade större storlekar i samma modell och den kostade 269:-
  • Tattyn
    önskas3 skrev 2011-08-07 14:45:49 följande:
    Är det någon som vet om det finns "märkes" textilier typ. Pingu,laban,mumin till bebisar där. Jag menar spjälskydd/sängkläder & filtar ?
    När viv ar dit för några veckor sen hade de massor med barbafamiljen, laban, tummen, nalle puh osv
  • Tattyn

Är det nån som vet när vinterkläderna börjar droppa in? Visst brukar det komma en del redan nu i juli?
    Dottern är galen i Mimmi Pigg, finns det några Mimmileksaker på GeKås?

• Tattyn

Vi köpte ett regnställ till dottern på GeKås förra sommaren, tror det kostade runt 250:- för jacka + byxor och det har varit jättebra, aldrig läckt in och det har tålt en 2årings vilda lekar.

• Tattyn

Köpte en vinteroverall till dottern förra året och den har klarat en Norrländsk vinter utan anmärkning. Hon har inte frusit en enda gång och den har hållt tätt så jag hoppas de har overaller inne redan nu så att jag kan köpa en ny till henne till i vinter.

• Tattyn
    Miah21 skrev 2012-07-05 19:11:41 följande:
    Kommer du ihåg vilket märke?!

Köpte en Didrikson i vintras till dottern, en dyrare variant och var riktigt missnöjd. Fick klä på fleeceställ under för att hon skulle hålla sig varm.   
    Tyvärr inte, är inte hemma så att jag kan kolla heller men jag undrar om det inte är Protech som wildlife pratar om.
  • Tattyn
    FridaKarin skrev 2013-04-30 23:10:10 följande:
    Hej alla. Jag ska börja planera in en ullared resa i höst och vill vara säker på att vinterkläder och overaller har kommit in, När tror ni att jag kan åka som tidigast då? vill helst åka innan julstressen :) Kanske slutet av sep eller början av okt?
    De senaste 2 åren har jag varit på GeKås i juli och köpt vinteroveraller till barnen så i slutet av september/början av oktober bör det absolut finnas.
  • Tattyn

Antar att det beror på vad man är ute efter men för mig har det lönat sig att åka till GeKås senaste åren för att köpa vinterkläder till barnen bla
    Gillar man inte stället behöver man inte åka dit, svårare är det inte.

• Tattyn
    lena j89 skrev 2013-06-25 18:43:51 följande:
    Funderar på att åka till ullared lite senare i sommar för att skaffa hösten och vinterns kläder, overaller, underställ, regnkläder mm. Har två barn som ska börja förskolan till hösten, så det är en del att inhandla! Är det någon som har ca priser på vad sådant kostar? Om det är värt att åka 20 mil enkel väg :)
    Har du bara 20 mil enkel väg är det absolut värt det. Vinteroveraller ligger runt 270:- och de är riktigt riktigt bra, klarar en norrlandsvinter utan problem, och klarar av ett barn som badar i vattenpölar med.
    Överdagsbyxor 99:-
    Regnställ runt 280:-
    Vantar 30-50:-/paret
  • Tattyn
    Seldonia skrev 2013-07-05 15:56:09 följande:
    Är det någon som vet hur prisvärt Pet shop är jämfört med näthandel?

Och har de My little Pony och/eller Filly?
    My little pony har de, de vi köpte låg runt 50-100:- billigare än i vanliga butiker.
Svar på tråden Gekås vol 14