• zika

Gekås vol 14

Åker 13/9 och sover över en natt. ska handla massor av kläder till barnen som vanligt men den här gången ska jag ta det lite lugnt och titta på lite annat också. Har märkt att jag missade en hel del förra hösten. Har ca 40-50 mil att åka så det blir inte så ofta...

ska handla gardiner och prydnadskuddar till vardagsrummet bla
    Regnkläder till barn i hur små storlekar brukar det finnas. Är 86/92 minst?

• zika
    ääni skrev 2010-08-31 23:37:54 följande:
    Det var inga mängder av julsaker men litet grand: ljusstakar, presentpapper, kort mm. Titta bland det vanliga presenrpappret också. När jag var där fanns extra stora rullar med guldpapper!
    Var hittar man presentpappret. Det ska jag bunkra ;)
  • zika

morgonrockarna som var på bloggen häromdagen är det någon som vet vad de kostar?

• zika

Maximilia: såg du hur stora storlekar 3i1 jackan fanns i. Den låter jättebra men jag tror sonen behöver 122/128

Jag åker på måndag och stannar på campingen till tisdag. har 40-45 mil att åka.

Ska handla heminredning och julklappar i första hand.
    tjejkläder 134 och killkläder 122/128
    Stora damkläderavdelningen ska spanas in. Favoriten från från förra hösten är en stickad v-ringad tröja för 109:- Den är inte ett dugg nopprig eller nåt trots mycket använd. Nattlinnen har halva släkten beställt efter att jag köpte helt underbara "tantnattlinnen" till mig och svärmor förra året. kostade 69kr.  Hoppas på att det finns något liknade iår

• zika

hoppas 3i1 jackan finns kvar i stl 122/128 på måndag

Lååång inköpslista nu ;)

• zika

Guud vad snygg 3i1 jackan är! Den ska sonen absolut ha om den finns på måndag (håller tummarna)

• zika
    Pikku85 skrev 2010-09-12 09:22:43 följande:
    wohoooooooooooooo mindre än 24 timmar tills vi åker!
    För mig med! Åker kl 05.00 måndag morgon. Har ungefär 40mil att åka
  • zika

Ska köpa overall till syrrans son. Har större barn själv så jag har inte koll. Vinteroverallerna är det dubbelstorlekar? Barnet jag ska köpa till behöver stl 86 och jag vill inte köpa dubbelstorlek då 86/92 kommer bli för stort

Anja 2004 Olle 2006. Älskade underbara!
  • zika

Vinterkläder till barn: Är det vissa märken som är bättre än andra? Har köpt Protech tidigare men då har vi bara haft det som extrakläder...
    Ska åka i oktober

• zika

v i åker från västerås och kortaste vägen är nog via Örebro och sen rakt ner mot Jönköping men där är det mycket 70 och 50 hastighetsbegränsning.
    förra året åkte vi rakt ner till Göteborg och sen söderut och så rakt västerut mot Ullared. Mycket smidigare och gick fortare trots att det är lite längre 

• zika
    Xgirl83 skrev 2011-09-20 13:00:49 följande:
    Såg sådana här, men det är ju iofs inte husvagn så det kanske inte var sådana: www.toysrus.se/m%C3%A4rken/lagerutf%C3%B6rs%C...

Annars har väl både Playmobil och Duplo husvagnar eller husbilar, tror jag såg något i Playmobil i alla fall men kanske var husbil det med.

Den där husbilen köpte jag på Gekås förra hösten för 149kr. kostar 299 på BR
  • zika

Är det någon som vet vad sparkcyklarna kostar? Speciellt intresserad av den med större hjul

Anja 2004 Olle 2006 ängeln Carolina 2012
  • zika

Kommer befinna mig relativt nära Gekås v 28-29. Fattar att det är sjukt mycket folk då men är det någon veckodag som är bättre än andra eller tider som är lugnare? Någon sim vet?
    Har bara bestämt att inte åka en regnig dag

• zika

Tack! Som jag misstänkte då med att åka dit en solig dag och någon sa att det alltid är mer folk må-ons
    Jag har mest varit där på hösten, men förra året var vi där v32 en regning dag och det var galet mycket folk 

Anja 2004 Olle 2006 och 2 små änglar 2012
Svar på tråden Gekås vol 14