Gekås vol 14
Hej alla! Brukar titta in här då och då ;) nu är det dax för mig på onsdag att åka ;)
Kanske den mest onödigaste prisfrågan.... Men vad tar de för lösgodiset? Är så nyfiken på det ;)
Hej alla! Brukar titta in här då och då ;) nu är det dax för mig på onsdag att åka ;)
Kanske den mest onödigaste prisfrågan.... Men vad tar de för lösgodiset? Är så nyfiken på det ;)
Finns de fortfarande mycket skolsaker? Typ skolkalendrar, pennor, pennskrin och liknande...?
Jag var där igår från kl 11 till 17... Då var det väldigt lugnt...
Sweeneytodd: jag tror inte att tvåan säls mer :( jag har ett till PC som jag inte använder (har Mac nu) skriv ett meddelande till mig om du är intresserad...
Hej alla!
Den 17de drar jag till gekås och undrar om ni kan hjälpa mig...
Min son önskar sig nått som heter "hex bug".... Nån insekt som vibrerar och rör sig framåt... Man köper de i nått slags rör...
Är de nån som vet om de finns där och vad de kostar ungefär?
Ante94: de hade varit jätte snällt! :)
Ante94 tusen tack för att du tittade! Får hoppas att jag har tur på söndag och att de har kommit in då :)
Hej!
Snart dax för Ullared igen!
Och nu kommer jag faktiskt med en fråga från min son... Han undrar om någon vet vad skylanders gubbar kostar där?
Oh! Jag har en fråga till! Finns det rutschkanor på gekås? Och vet nån pris?
Har varit på gekås idag! Okej med folk faktiskt! Om ni är sugna att se vad jag köpte så titta in på bloggen! www.majalilja.com :) bilder och priser!
Jag köpte en spark till min son för tre dagar sen! 149:- eller 159:- :)
Hej alla! På söndag är det dags igen att åka till Ullared!!! :D
Yeay!
Någon som har koll på om de har depend gellack startkit? Vad de kostar isf?
Och om de har gel-nagellacken? Och vad de kan kosta?