Inlägg från: CamillaLukasLudwigMagnus |Visa alla inlägg
  • CamillaLukasLudwigMagnus

Gekås vol 14

LuPeRo skrev 2013-03-28 22:11:08 följande:
    Vi var där på påskdagen förra året och då var där en hel del folk, men inte överdrivet Vi ska dit på söndag och då hoppas vi att det är som förra året! Men jag har en snabb fråga till er "kunniga"

Vilka barnkök har dom på Gekås? Och vet ni vad dom kostar? Jag kollade i pristråden men hittade inget där om det. Vi skulle gärna vilja ha Micki köket men dom kanske inte har det på Gekås mer Obestämd

Tar oss oxå en tur på söndag!
    marcitron skrev 2013-03-28 23:53:05 följande:
    Har bokat en busstur till ullared på onsdag den 3/4, tror ni det är mycket folk då?

Vissa delar av landet har ju påsklov, men funkar säkert fint!
    ZZ12 skrev 2013-04-19 11:57:30 följande:
    Någon som vet vad för SPJÄLSÄNGSSKYDD / SPJÄLSKYDD som Ullared / Gekås har?

Vilka märken?

Priser?

Stort! tack på förhand!  

Köpte med min favorit LABAN 119 kr
    Finns det mesta till billig peng!
    tobiq skrev 2013-06-10 14:11:26 följande:
    Jag tycker att gekås helt klart är värt besöket, men så bor jag 40 min därifrån också. Leksakerna har oslagbara priser, bu handlar även alla förbrukningsvaror som schampo/tvål/deo på gekås. Kläderna kan jag inte uttala mig om för vi köper sällan kläder där, jag kan köpa leggings till mig ibland och till barnen köper jag trosor, strumpor och strumpbyxor (19 paret för fina strumpbyxor, grymt!) och vintertid även maaaassa fingervantar. Nu till min fråga, är det någon som har koll på priserna på springscyklar?

Grymt nära bor du
    BlivandeMama skrev 2013-06-14 19:34:55 följande:
    Hört att dom ska ha dåligt med neutrala kläder, mkt i rosa och blått- pojke och flicka!

Stämmer bra det, lättare att handla om man vet vad man får på Ullared...
Svar på tråden Gekås vol 14