Gekås vol 14
Är det nån som vet om de har hoppgungor på ställning, typ Fisher price Jumperoo samt babygyngor, dvs en babysitter på ställning? Och i så fall vad de kostar?
Är det nån som vet om de har hoppgungor på ställning, typ Fisher price Jumperoo samt babygyngor, dvs en babysitter på ställning? Och i så fall vad de kostar?
Är det nån som vet hur mycket folk det brukar vara en månda alternativt en tisdag mitt i juli? Och vilken dag av de två som är bäst att åka dit på?
Jag inser ju att det är omöjligt att förutspå hur mycket folk det kommer att vara men en hint borde man ju kunna få av nån som varit där vid den tiden på året innan
Då hoppas jag att första varma dagen på ett tag infaller just när vi ska dit så är det nog lagom mycket folk *S* Tyvärr har amn ju inte möjlighet att åka dit under "lågsäsong" iom att vi bor i norrland och bara passerar den delen av lander en gång om året och det på sommaren
Har de regnställ till vuxna? Och är det nån som vet i vilken prisklass de i så fall ligger?

Är det nån som vet när vinterkläderna börjar droppa in? Visst brukar det komma en del redan nu i juli?
Dottern är galen i Mimmi Pigg, finns det några Mimmileksaker på GeKås?
Vi köpte ett regnställ till dottern på GeKås förra sommaren, tror det kostade runt 250:- för jacka + byxor och det har varit jättebra, aldrig läckt in och det har tålt en 2årings vilda lekar.
Köpte en vinteroverall till dottern förra året och den har klarat en Norrländsk vinter utan anmärkning. Hon har inte frusit en enda gång och den har hållt tätt så jag hoppas de har overaller inne redan nu så att jag kan köpa en ny till henne till i vinter.
Antar att det beror på vad man är ute efter men för mig har det lönat sig att åka till GeKås senaste åren för att köpa vinterkläder till barnen bla
Gillar man inte stället behöver man inte åka dit, svårare är det inte.