Gekås vol 14
Någon som köpt åkmadrasserna som finns med på bild i ullaredbloggen på samma ställe som kickbiken. Vet ni vad den kostar?
Någon som köpt åkmadrasserna som finns med på bild i ullaredbloggen på samma ställe som kickbiken. Vet ni vad den kostar?
Åker också dit på måndag och stannar en natt i stuga
. Någon som varit där senaste tiden och vet något om åkmadrasserna i ullaredbloggen. Om det finns några kvar och pris?
H I L L A och KattenJanson: Tack så mycket för svaren, hoppas att det finns kvar på måndag, dottern önskar sig en
.
Idag är det äntligen min tur att få åka. Som jag längtat.....hoppas på fem-stjärnig shopping
med proppfull bil hem
.
Var där i måndags och tisdags och då fanns det oranga babypulkor. Men det var i stort sätt allt som fanns på den avdelningen. Inga vanliga pulkor, inga snowracers och framförallt inga åkmadrasser
. Jag som verkligen siktade på sådanna till barnen
. Frågade personalen och dom sa precis som Mareldsbarn säger att det inte finns hos leverantören för leverans.
För övrigt så är jag rätt nöjd med mina inköp. Men jag har lärt mig att inte planera och tro att man ska få med sig vissa grejer. Det var 3 saker som jag hade på "vill verkligen ha listan" och ingenting av det har jag med mig hem. Men riktigt illa blev det inte. Notan stanna på 5700 kr så jag kom inte tomhänt hem
lolo21: jag upplevde det väldigt lungt, inte alls det hysteriska som man hör om, är ju ingen ofta besökare. Men vi kom eftermiddagen måndag, då var leksaksavdelningen rätt full men resten var lungt, ingen kö ut. Tisdagen var vi där vid öppning, då var det jättelungt i ca 2 timmar, betade av leksakerna i lugn och ro. Vid 10 tiden började det bli jobbigt vid kem då det började komma in mer folk. Åkte därifrån vid 12 tiden och då var det ingen kö ut. Hela besöket var väldigt smärtfritt.
Någon från stockholm som ska dit i dagarna?
Vet att dom har hamstrarna men inga banor. Tror inte dom har kläder heller tyvärr.
Apropå trasiga saker. Nu har jag varit på Gekås 2 ggr i mitt liv. Båda gångerna har jag köpt med mig koppel till hunden, sånna rullkoppel från Flexi som ju ska vara bra kvalitet. Båda två har gått av efter mindre än en vecka när min lilla hund på 7,5 kg dragit iväg lite. Då har jag ändå köpt för medelstora hundar tror de ska klara vikter upp till 35 kg. Kan man reklamera det eller ska man vända sig till Flexi?
Myggarmband finns, tror dom kosta 9 eller 10 kronor ð???.
Det var min dotter som plocka med dom men jag tror att dom var ungefär där soldkyddsfaktor och andra myggskydd och grejer fanns. Vet inte exakt märke nu men jag tror det stod mosquito?
Monster high dockor finns, kostar 179 och 189 kr.