• sunni

Gekås vol 14

Hej hej!

Har väl läst ca 20-30 sidor här nu :)
    Missade att tråden var SÅ STOR så jag började från början och kom precis fram till att de första svaren var från början av 2010...

Åker till Ullared i veckan nu antagligen, eller möjligen nästa vecka,
    ska ha bebis i midsommar :) första barnet..

Har ganska mycket kläder och en del grejer men lite småplock o lite annat kvar..

Här är inköpslistan hittills:

barnolja
    lactacyd
    spjälskydd
    babysitter
    madrass till spjälsäng
    trappgrind
    resesäng
    badstöd
    amningskudde

Vet att det antagligen är massor mer grejer man skulle behöva och vill ha..
    Nån som har några tips??? Antingen på fler saker eller på annat som jag inte tänkt på än..

//Sunni

• sunni

ok. :) längtar!
    Tror ni det är för nära efter lön att åka denna veckan eller är det lugnt nu?

tänkte höra om skötbord och skötbädd, finns det? hur ser det isåfall ut? nån som har bild?
    pris?

Sen undrar jag varför ni vill hålla isär bildtråd och diskussionstråd? vore det inte enklare att ha allt i samma tråd för så slipper man ju störa sig på diskusisoner i andra tråden samt att man märker direkt när det kommer in nya bilder??

sen undrar jag om nån vet om de fina babysittern som finns långttillbaka för ett år sen i tråden, som de finns nu med eller om det är andra modeller nu och hur de ser ut och vad de kostar?

//Sunni

• sunni

inne å läser o läser lite igen :)

Åker på onsdag gött ska de bli! :P

• sunni

Åker dit imorrn.
    Bebis i midsommar, nån som har nåt "dethär får du absolut inte missa att köpa-tips"

eller en fråga efter nåt jag ska hålla utkik efter?

Kram!

• sunni
    Camilla D skrev 2011-04-12 18:54:05 följande:
    Snuttefiltar! De ha kanonfina Laban och Tummen! Även skötbäddsöverdrag och halkmatta till badkar. Torra tvättlappar. Amnings bh, jag köpte en för 60 kr, den var skitbra!
    Sängkläder är ju billigt, både till barnvagn och säng. Om du inte har så regnskydd och insektsnät till vagnen, skitbilligt!
    Du kan verkligen hitta allt du behöver (i princip) så shoppa på Flört
    Tack för alla tips!
    *antecknar*
    MrsGustafsson skrev 2011-04-12 18:36:19 följande:
    Deras våtservetter är grymt bra. Lika bra som de dyra Natusan. På gekås kostar servetterna 8 kr paketet, gula är dom
    Tack! Ska kolla om jag hittar det!
    firepuzz skrev 2011-04-12 18:21:31 följande:
    Kn du kolla barnvagnar? Kombi? Berätta allt du kan sen om dom pris däck allt
    Ska se vad jag hittar :)  Nu har ju jag redan vagn själv, men kan kolla lite.

----

Nåt mer tips nån?

Ska gå å lägga mig snart, åker tidigt.. :)
  • sunni

Nån som vet om de har flexitrax nu? gärna med cars-blixten o bärgarn?

Pris?

Med vänlig hälsning
    Sunni     

Svar på tråden Gekås vol 14