• Luxuz

Gekås vol 14

Har tänkt mig till Gekås om 1-2 veckor och har fyllt på min inköpslista bla genom att läsa här.
    Så idag läste jag reklambladet från Coop och där hade de bla resväskor, till halva priset, så de kostande 50 cm 125 kr, 60 cm 175 kr och 70 cm 200 kr. Vad har Gekås för resväskor och pris på dem? Det känns som att Coop skulle med det här erbjudandet vara billigare. De som var i reklambladet var tygresväskor, alltså inte såna hårda resväskor.

• Luxuz

Hej! Jag var där på Gekås i somras och stod och tänkte köpa en ryamatta till huset vi hade köpt men inte än flytta in i. Men min man tyckte inte att vi skulle köpa en matta innan vi hade flyttat in. Nu har vi flyttat in och bott ett tag och jag går och tänker på den där ryamattan.
    Är det någon som har sett ryamattor där? Den jag vill ha hade ganska långa "strån", ganska glest placerade och lite glansiga. Inte alls dyr heller. Jag funderar på att åka dit nästan bara för den... även om jag vet att det blir när om jag ändå åker :)

• Luxuz

Är det någon som har sett ryamattor där? Den jag skulle vilja ha hade ganska långa "strån", ganska glest placerade och lite glansiga.

• Luxuz

Jag provar än en gång och frågar om det är någon som har sett ryamattor på Gekås nyligen?

• Luxuz
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-02-10 11:27:46 följande:
    De har haft det de senaste gångerna jag har vart där. Dom brukar oftast ha det inne. Minns dock inte pris
    Kaerleksbarn skrev 2011-02-10 14:47:40 följande:
    Jadå, köpte en relativt stor (visserligen i aug) för 599kr
    Tack för svar! Den jag skulle vilja ha har ganska långa "strån" som sitter ganska glest. Såg ni någon sådan typ?
  • Luxuz
    Kaerleksbarn skrev 2011-02-12 13:34:39 följande:
    Det fanns både "garniga" trådar och "glansiga" trådar, vi köpte med glansiga..
    dels mer lättstädat och dels "fastnar" inte ludd på de glansiga trådarna på samma sätt
    Tack! Det är en sån vi har tänkt oss.
  • Luxuz

Jag tänkte höra om det är någon som vet om det finns dammsugare där? Vi skulle behöva en dammsugare till garaget, så antingen en billig eller någon typ grovdammsugare. Någon som har sett nåt sånt?

• Luxuz

Är det någon som har sett sparkcyklar hyfsat nyss? Pris?
    Har de såna med två hjul där bak?

• Luxuz

Jag har en ett åring (börjar dagis efter jul) och en tre åring (går 15 timmar nu, heltid efter jul) och jag har tänkt mig till Gekås för att köpa lite kläder åt dem. Vad tycker ni att jag ska köpa? Vad ska jag tänka på? Alltså både utekläder och innekläder egentligen, även om det är mer fokus på utekläder. Vissa saker har jag sen tre åringen som ett åringen kommer att få ärva, men tänkte passa på när jag åker att handla på mig lite. Bor i Linköping om man tänker på vädret.
    Tacksam för tips!

• Luxuz
    haga81 skrev 2011-10-14 23:09:03 följande:
    Är det nån som vet pris och mått på bilmattan dom visade i bloggen för några dagar sedan?
    Om det är samma som vi har, så köpte vi den för ca 80 kr i våras. Måtten är ca 120x80cm.
  • Luxuz

Hej! Jag tänkte höra om det är någon som sett picknickkorgar på Gekås? Jag tänkte nog snart åka dit och tänkte då även köpa någon födelsepresent åt en som fyller 1 och en som fyller 4 år. Någon som har något förslag på vad jag kan köpa då som finns på Gekås? Tacksam för hjälp!

• Luxuz
    MissMurrig skrev 2012-06-08 21:26:44 följande:
    Det beror ju på hur de är. En 1-åring som är "framåt" i utvecklingen kan uppskatta helt andra saker än en mindra "utvecklad" 1-åring, som kritor kanske(min gillade att rita när han var ett). Men de har ju böcker, pekböcker och såna med tjocka sidor är ju bra. Kan han/hon inte gå kanske en gåvagn kan vara något? Mjukdjur eller badleksaker är också bra.

En 4-åring kanske gillar pyssel, pärlor, halsbandsgrejer, pärlplattor? Pussel, filmer, det finns massa Bilar/Cars-grejer om han/hon gillar sånt. Annars kanske lego? Leksaksspis, låtsasmat, eller annan fantasi-lek? Utklädnadsgrejer.  
    jonnysbrud skrev 2012-06-10 14:47:34 följande:
    Det finns svarta korgar med svartvitt rutigt tyg i. De finns i 3 storlekar 49:- , 59:- och 89:-
    Tack så mycket för svar!
  • Luxuz

Jag har tänkt mig till Gekås snart och min son har önskat sig plus plus. 
    Vet någon om det finns och ungefär vilket pris?

• Luxuz
    husbyggemama skrev 2013-08-21 10:19:19 följande:
    Hej! Jag vill åka till Ullared hyfsat snart för att undgå den värsta trängseln men vill gärna att julsakerna ska ha kommit in. Kan ni här i tråden hjälpa mig? Jag är ledig tisdagar så en tisdag blir det. Är den 17/9 sista chansen att undvika en massa folk? Eller måste jag bita i det sura äpplet och invänta julen? Alltså åka i oktober?
    Jag vet inte om du har sett på bloggen men de verkar ju börja med julsaker nu: 

"Ni som varit i varuhuset de senaste dagarna har kanske sett att vi har lite omöblering på gång. Just nu håller vi nämligen på att flytta om för att få plats med vårt torg med julsaker. Den första laddningen med julpynt kommer in redan nästa vecka, sedan kommer vi ha fullt sortiment från vecka 40. Välkomna hit och fynda! "

Vecka 40 är första veckan i oktober, men jag antar att de fyller på fram tills dess.

Jag har en fråga. Är det någon som har sett symärken på Gekås? Alltså såna som man kan sy på en tråkig tröja eller över ett hål på kläder?
  • Luxuz

Är det någon som vet om de har symärken?

Och essenser, typ som vaniljesssens eller arrak (fast helst några roligare)? 

Svar på tråden Gekås vol 14