Gekås vol 14
Ska åka dit nu inom några veckor och shoppa saker till kommande bebis :)
Ska åka dit nu inom några veckor och shoppa saker till kommande bebis :)
De hade en svart vagga innan, någon som vet om den finns kvar??
Cars fanns som kalasartiklar :) vart där idag och shoppat...hade dock önskat större utbud av bebiskläder...men blev en hel del ändå :)
Jag köpte 2st mammalinnen, 1st leggings och 1st tunika, tyckte tyvärr inte att det fanns mer...just ja, amnings bh köpte jag också :)
Var där 15/2 och då fanns det massa bebis/barn saker..vi fick i princip allt köpt till bebis :)
Yarrow: haha, jo det var jag som tömde bebis avdelningen :)
Jag köpte svart skötbädd med stjärnor på för 149kr...kanske inte klassas som rolig men vi gillade den :)
Tror de fanns i röd och blå också :)
Var där i februari och då hade de ståbräda och en ny variant som är typ en ståbräda med sadel så barnet kan sitta...vet dock inte priser då det inte var aktuellt för oss, såg bara att det fanns :)
I februari köpte jag babybjörn miracle kommer dock inte ihåg vad den kostade men den var billigare på Gekås än när jag kollade prisjakt....
Har skadade diskar i ryggen men jag kan bära min son som snart är 6v i den utan att få extremt ont...
Jag köpte babybjörn miracle air i februari..kommer inte ihåg pris men vet att den var billigare än billigaste på prisjakt...har använt den massor då lilleman har jätte problem med magen och därför svårt att sova själv...kan även tillägga att jag har problem med diskar i ryggen men denna är ergonomisk så min rygg har klarat sig rätt bra...
FavvoJonna: i februari köpte vi babybjörn miracle air och den är ergonomisk...har skadade diskar i ryggen men det har ändå gått ganska bra att bära med den...den är väl använd och våran kille är 3månader nu och älskar när vi bär han i den :)