• SweetBaby

Gekås vol 14

Någon som vet om det finns Bilar wallies på ge kås?
    Vet ni pris?  

• SweetBaby
    Mysaaan skrev 2010-09-14 08:47:43 följande:
    någon som har erfarenhet av overallerna, protech finetex?
    Köpte en sådan till sonen som han hade hela förra vintern. 
    Vi tyckte den var bra, han kom aldrig in och var blöt och då hade han den även på dagis.
    Vi hade faktiskt den till honom i två år men första året var han så liten, då satt han bara i pulkan.
    Den är fortfarande i väldigt fint skick, hade han inte vuxit ur den hade han kunnat ha den en vinter till.

Sonen är 2 år, så jag vet inte om den är lika bra för lite äldre barn.
    Om de finns kvar så ska vi absolut köpa en i år igen.  
  • SweetBaby
    Mysaaan skrev 2010-09-14 09:02:48 följande:
    ok låter bra vi har fått en ny sådan till vår 2åring, funderar på om man ska köpa en "märkes" overall också att ha eller om man klarar sej med enbart den? har även vinterjacka o byxa från ett känt märke. vet inte om det behövs mer ytterkläder än så? den verkade väldigt fin overallen iallafall
    Tror absolut att det räcker. Ni kan ju börja med det först, märker ni att det behöver en overall till så kan ni köpa en då. 
    Vi tyckte den var kanon bra, så jag hoppas den finns på gekås nästa lördag när jag ska dit  
  • SweetBaby
    jojojojojo skrev 2010-09-14 09:37:51 följande:
    de säljer ju en vagga (den har vi) men ja´g köpte ett spjälskydd till spjälsäng åm satte i den, så nu kan vi ha det när vi byter vill spjälsäng
    Men du vet inte om de har spjälskydd till vagga? 
    Kan ju iof köpa till spjälsäng, men blir det inte knöligt? 
  • SweetBaby

Vi ska till Ullared nästa lördag, antar att det kommer vara proppat med folk då. 
    Tänkte kolla med er om några saker så jag slipper springa runt och leta för något som inte finns.

Strykjärn, finns det? Pris om ni vet.
    Tvättkorg, pris
    Har läst i deras blogg att det kommit in lite julgrejer. Men vad finns det? Finns det ex kulor till granen?

Tror det var allt för tillfället.  

• SweetBaby
    SweetBaby skrev 2010-09-16 20:05:17 följande:
    Vi ska till Ullared nästa lördag, antar att det kommer vara proppat med folk då. 
    Tänkte kolla med er om några saker så jag slipper springa runt och leta för något som inte finns.

Strykjärn, finns det? Pris om ni vet.
    Tvättkorg, pris
    Har läst i deras blogg att det kommit in lite julgrejer. Men vad finns det? Finns det ex kulor till granen?

Tror det var allt för tillfället.  
    Puffar lite
  • SweetBaby
    Memme81 skrev 2010-09-18 13:15:41 följande:
    Just overall har jag varit lite skeptisk emot att handla där eftersom jag inte vet kvalitén, min son går inte på ur & skur men anser att en overall ska klara av det vädret. Så jag var nyfiken på om det fanns riktigt bra overaller där:)
    Det kan nog bero på hur stort barnet är. 
    Min son var ca 18 månader förra vintern och han hade en protech finetex från Gekås och den var super bra.
    Kommer absolut köpa en i år igen, men man får kanske räkna med att han i år kan behöva en extra men det tar jag då i såfall.

• SweetBaby

Mina köp från i söndags finns nu att se i mitt galleri.

Tyckte det kändes väldigt utplockat i söndags, brukar det vara det på just söndagar?
    Det var också första gången jag fick med mig saker som det var fel på.

Köpte ett par mamma mys byxor. Det var gummiband där nere vid foten men på ett par byxor var det bara på ena.
    Sen köpte jag ett par vantar som var två höger vantar haha.
    Lämnade byxorna till svärmor och vantarna kan man ändå använda, men det kändes ändå lite surt.

Var också ute efter Protech finetex overallen till sonen men den hitta jag inte. Hoppas den jag köpte håller tätt nu bara.  

• SweetBaby

Det var väl mest på barnavdelning jag tyckte det kändes urplockat. Jag gick ändå dit flera gånger. 
    Jag hade väl bara otur.  

• SweetBaby
    haga81 skrev 2010-11-07 08:03:38 följande:
    Vad tror ni om en fischer price learning puppy till en pojk på ca 9 månader? Funderar på det i julklapp
    till sonen och har sett att den är rätt mycket billigare på gekås.
    Sonen fick en sån i julklapp han också när han var i den åldern. Han tyckte den var rolig och han gillar den än och han är 2,5 år.
    Jag ångrar absolut inte att vi köpte den.  
  • SweetBaby

Jag hoppas det är okej att rådfrågar er. 

Det är nämligen så att jag vill köpa julsaker. Vi har inte sådär jättemycket saker och jag vill gärna köpa mer.
    "Problemet" är att jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska åka till Ullared eller inte.
    Vi bor utanför Helsingborg så vi har inte så jätte långt.

Jag vill köpa gardiner, tomtar, skålar, tomtedräkt till sambon som ska vara tomte, någon luciadräkt till sonen som han kan ha på dagis, julgransfot, adventsljusstakar och stjärnor, utomhuslampor, julgranslampor, julgranskulor, julstrumpa, dukar, ljus osv.

Jag är enbart ute efter julsaker.
    Vill ha detta klart till första advent och kommer då bara kunna åka dit nästa helg, är upptagen de andra helgerna. Har "bara" 2000:- att lägga på detta.
    Så nu undrar jag om det är värt att åka till Gekås eller om jag kan köpa allt detta på något annat ställe.
    Tittade på Rustas hemsida och tyckte att ganska mycket var "dyrt", känns som att det skulle vara billigare på Gekås.

Skulle jag kunna få alla dessa saker för 2000:- på Gekås? 

• SweetBaby

Vet någon om det finns parasoll till vagn och om de i såfall passar alla vagnar?
    Sen undrar jag om någon köpt täcken där och då menar jag i normalstorlek alltså inte till spjälsäng.  

• SweetBaby
    Lisa1976 skrev 2013-08-28 09:38:09 följande:
    Du har Skoo-Boo och Skokanonen utanför Gekås.
    Jo, det vet jag. Men tänkte mer om de kunde även inne på Gekås.
Svar på tråden Gekås vol 14