Gekås vol 14
Någon som vet om det finns Bilar wallies på ge kås?
Vet ni pris?
Någon som vet om det finns Bilar wallies på ge kås?
Vet ni pris?
Enligt kö barometern så är det ingen kö nu
Någon som vet om det finns spjälskydd till vagga och vad det kostar i såfall?
Vi ska till Ullared nästa lördag, antar att det kommer vara proppat med folk då.
Tänkte kolla med er om några saker så jag slipper springa runt och leta för något som inte finns.
Strykjärn, finns det? Pris om ni vet.
Tvättkorg, pris
Har läst i deras blogg att det kommit in lite julgrejer. Men vad finns det? Finns det ex kulor till granen?
Tror det var allt för tillfället.
Mina köp från i söndags finns nu att se i mitt galleri.
Tyckte det kändes väldigt utplockat i söndags, brukar det vara det på just söndagar?
Det var också första gången jag fick med mig saker som det var fel på.
Köpte ett par mamma mys byxor. Det var gummiband där nere vid foten men på ett par byxor var det bara på ena.
Sen köpte jag ett par vantar som var två höger vantar haha.
Lämnade byxorna till svärmor och vantarna kan man ändå använda, men det kändes ändå lite surt.
Var också ute efter Protech finetex overallen till sonen men den hitta jag inte. Hoppas den jag köpte håller tätt nu bara.
Det var väl mest på barnavdelning jag tyckte det kändes urplockat. Jag gick ändå dit flera gånger.
Jag hade väl bara otur.
Jag hoppas det är okej att rådfrågar er.
Det är nämligen så att jag vill köpa julsaker. Vi har inte sådär jättemycket saker och jag vill gärna köpa mer.
"Problemet" är att jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska åka till Ullared eller inte.
Vi bor utanför Helsingborg så vi har inte så jätte långt.
Jag vill köpa gardiner, tomtar, skålar, tomtedräkt till sambon som ska vara tomte, någon luciadräkt till sonen som han kan ha på dagis, julgransfot, adventsljusstakar och stjärnor, utomhuslampor, julgranslampor, julgranskulor, julstrumpa, dukar, ljus osv.
Jag är enbart ute efter julsaker.
Vill ha detta klart till första advent och kommer då bara kunna åka dit nästa helg, är upptagen de andra helgerna. Har "bara" 2000:- att lägga på detta.
Så nu undrar jag om det är värt att åka till Gekås eller om jag kan köpa allt detta på något annat ställe.
Tittade på Rustas hemsida och tyckte att ganska mycket var "dyrt", känns som att det skulle vara billigare på Gekås.
Skulle jag kunna få alla dessa saker för 2000:- på Gekås?
Vet någon om det finns parasoll till vagn och om de i såfall passar alla vagnar?
Sen undrar jag om någon köpt täcken där och då menar jag i normalstorlek alltså inte till spjälsäng.
Såg nu att det redan fanns ett svar om just parasoll till vagn
Tror ni det är mer folk en söndag än en lördag?
Vet någon här om de har mjuka tofflor på Gekås?
Till både barn och vuxna.