Gekås vol 14
På tisdag åker vi till Ullared!
Någon som vet vad de har för utbud när det gäller amningsgrejer? Har de olika modeller av amningsbhar och vad kostar de? Har de amningstoppar? Vilken är den billigaste amningspumpen de har?
På tisdag åker vi till Ullared!
Någon som vet vad de har för utbud när det gäller amningsgrejer? Har de olika modeller av amningsbhar och vad kostar de? Har de amningstoppar? Vilken är den billigaste amningspumpen de har?
Vi har en 2,5-åring och väntar bebis i januari och har planerat ullaredsresa någon gång den närmsta tiden, frågan är när!? Vi har lite olika datum att välja på och vill såklart att det ska vara så lite folk som möjligt.
Fre 23/8 (löningsdag!)
Ons 28/8
Tor 19/9
Jag har RUL 30/8 så det känns ju egentligen bäst att åka efter det, men det känns så länge att vänta till 19 september, jag vill åka nu!
Är det mer folk på fredagar än onsdag eller torsdag? Ett annat alternativ är någon helg i början på september, kanske det är mindre folk på en söndag? Men det känns ändå som att det är mer folk på en söndag än en vardag?
En annan fråga, någon som vet om det finns overaller till nyfödd? Typ vindfleeceoverall eller fleeceoverall?
Någon som har varit där senaste dagarna och vet om de har Easy X rider (ståbräda med pall) inne?
Nu har jag uppdaterat i bildtråden
www.familjeliv.se/Forum-19-88/m50894492.html