• prickigkatt
    tiger85 skrev 2010-04-05 20:53:15 följande:
    Glesbyggds jackor antar jag att de menar då det vart diskussion om dessa tidigare!
    Är det fiberpälsar man menar?
  • prickigkatt

Jag skall dit nästa helg och funderr över ifall de har såna där inredningsstegar som man kan hänga handdukar på eller är de för "stora". de har väl slogan att de har allt som går in i en bil.

• prickigkatt

Om man ska köpa saker till första barnet, vad är billigt och bra på Gekås som man verkligen inte borde missa när man är där?

• prickigkatt

Är det någon veckodag det är mer folk på Gekås? Naturligtvis helgen, men jag tänkte om det tex är bättre att åka en tisdag istället för en onsdag? Är det mycket bussar någon särskild vardag?

• prickigkatt
    rebmetpes skrev 2013-05-06 17:23:06 följande:
    Någon som vet vad barbie kostar?

Tror min mamma köpte en med fjärilsvingar till min brorsdotter när vi var där sist för 149kr
  • prickigkatt

Jag tycker också det är värt att åka dit, men jag bor 1h ifrån och från jobbet är det kanske 30-40min.

Visst det är inte allt som är billigt där och ibland är ÖB m.m. lika billiga på vissa saker. Däremot är de väldigt billiga på vissa saker.

Köpte en lampa från By Ryden som jag tittat på i vanlig butik och sparade 300kr att köpa den på Gekås. Köpte en babyvakt Avent 505 (bäst i test 2012) för 429kr (528kr är bästa pris enligt prisjakt inkl frakt). Köpte en blender Wilfa BL-1200 för 699kr enligt prisjakt är bästa pris online 799kr (om man tittar på någon butik man känner igen och litar på) En sån där Fischer Price telefon kostar 79kr och på Ica maxi kostar den 119kr. Bara lite exempel. Gäller att ha koll på vad saker kostar i butik, men det går att göra bra fynd!

• prickigkatt
    FamLilja skrev 2013-06-14 21:37:12 följande:
    Har varit på gekås idag! Okej med folk faktiskt! Om ni är sugna att se vad jag köpte så titta in på bloggen! www.majalilja.com :) bilder och priser!

Har också köpt de där uggleservetterna, jättesöta(:
  • prickigkatt
    IdaN skrev 2013-07-16 09:51:12 följande:
    vi har köpt mams antikolik flaska där och den stora kostade 45kr om jag inte minns fel.

Jo, de kostar 44,95kr. Både i höstas och nu för nån vecka sen, så du kommer ihåg rätt Glad Verkar vara deras standardpris.
  • prickigkatt

Tror ni det börjat lugna ner sig? Eller måste man komma in i september för det? Funderar på att åka på lördag..

• prickigkatt

Sitter i belutsångest... Åka dit på lördag med mamma och får avkastning med lilltjejen (8mån) eller åka dit en tisdag i början av september med en kompis fast då får jag klar mig själv mer för hon har också en liten.

• prickigkatt

Har en knasig fråga. Men vet någon här måtten på Gekås-vagnar? Intresserad av hur hög själva varudelen är och bredden på den i mitten.

Svar på tråden Gekås vol 14