Gekås vol 14
Ska också åka om ett par veckor, och funderar på badkläder för barn:
Har någon av er köpt uv-kläder på Gekås? Funderar på om man vågar lita på att de skyddar barnen när de badar eller om man ska lägga ut mer pengar på "märkes"-skydd.
Ska också åka om ett par veckor, och funderar på badkläder för barn:
Har någon av er köpt uv-kläder på Gekås? Funderar på om man vågar lita på att de skyddar barnen när de badar eller om man ska lägga ut mer pengar på "märkes"-skydd.
Då ska jag kolla vad de har inne när vi är där. Tack för svar!
Och tack för tips om Swimpy. Bamse blir nog populärt om jag inte hittar något på Gekås.
Jamtland:
Bärsele hade de för en vecka sen, men det är en sån sak som kan ta slut har jag förstått. Vet tyvärr inte vad den kostar.
Jag köpte Gripsholm-lakan i bomullssatin till vår lilltjej. Jättemjuka och sköna att sova i! Så kan du köpa på dig matgrejor om ni inte har allt redan. MAM hade de både nappar, flaskor och muggar när vi var där.
Semper gröt på burk från 6 mån hade de, sen var det mat och mellis från 1 år.
Waitmstar:
Bra gjort att anmäla säljaren.
Ser ofta annonser där folk säljer sånt man vet att de betalat småpengar för, och brukar bli lite irriterad.
Kollade runt bland era bilder på alla inköp.
Såg att någon av er hade köpt ett fint våningskakfat. Vet ni om de finns i olika varianter, och allra helst om de hade något muffinsträd?
Är det någon som vet om de har muffinsträd? (såna där ställningar man placerar muffins på)
Och om det finns leksaker från Drömmarnas trädgård?
Tack Barbamamman!
amalie: Då får jag kolla CO vid tillfälle. Kanske smart att fixa skrymmade saker på hemmaplan...
Mamma 85a:
Söta kläder! Blir jättetaggad inför bussresan som väntar!
Är jeansen med mudd mjuka i tyget? De ser ut att kunna passa en liten som är lite rund om magen. Kan det stämma?
14 oktober:
Panduro outlet säljer föregående säsongs sortiment och har ungefär halva priset mot vanliga Pandurobutiker.