• substitutet

Gekås vol 14

smultron87 skrev 2011-05-05 18:54:25 följande:
    frågar också om det finns amnings tröjor där?

och igen: säljer dom sittdynor till barnvagn?

En sak med deras amningströjor bara är att de är verkligen inte bra om man har stora bröst tyvärr :( Jag har 80E i deras amningsBH och mina bröst får inte plats i "hålen" :P

♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    t0va skrev 2011-07-05 22:41:32 följande:
    Hade mest tänkt kolla in regnställ, stövlar och andra utekläder typ overall och jacka inför hösten och vintern. Kläder har han redan för det har jag köpt begagnat så det är lekvänligt inte gör något ifall det går sönder men just overall och regnställ har jag inte hittat något bra och där kan jag tänka mig köpa nytt. Kanske även lite sockar ifall de har något med halkprickar under. 
    Gekås sockar till barn är de bästa jag någonsin haft Suveräna med halkpluttar under och inte kasar de ner heller! Att de dessutom är billiga (10,95) är ju bara ett extra plus  
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    firepuzz skrev 2011-09-02 12:05:48 följande:
    okej kom gärna med era tips om amningsbh och våtservetter ocht vättlappar=)
    Jag älskar min amningsBH från Gekås Jag har 80E så i denna modellen fanns det stora storlekar iaf. Kostade 89,95, utan bygel, fannis i svart och vit

Våtservetter har de skitbilliga Gunry som är helt ok!
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    emme 86 skrev 2011-09-06 14:08:14 följande:
    Någon som vet om det finns trapp/dörrgrindar o vad dom kostar?
    Det finns! Kollade dock inget pris....
    FieFie skrev 2011-09-06 14:13:06 följande:
    Någon som vet om Gekås säljer åkpåsar?
    Och i så fall.. pris?
    Japp, tror jag såg tre olika när jag var där i söndags. En vanlig "ofodrad", en fleccefodrad och en som var fodrad med typ päls. Tror priserna var 229 och 299 på den ofodrade och den fleecefodrade, Kollade inte den tredje.
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    mrseriksson skrev 2011-10-28 08:25:07 följande:
    hej...

Nån som har koll på vad denna vecka kostar där nere ???
    www.tradera.com/NYA---On-The-Peak-Vinter-Jack...

Åker inte fören om en månad men listan skrivs för fullt..

Jag betalade 499 kr för min för ca 2 månader sedan. Nu var det visserligen vuxenstrl, så barnstrl borde ju vara liiite billigare. Men ett litet hum om priset möjligen!
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet

Snartftueriksson: Till dam för mellan 239-399 och herr 299-449! + att det fanns sylvester till dam med

• substitutet

Dissan: För två veckor sedan hade de flera olika onepiece till barnen. Fanns enfärgade, randiga och med Alfons Åberg. Kostade 189 och 199. I strl från 86/92-164.

• substitutet

I fjol var vi där den 18:e dec (lör tror jag) och det var hur lugnt som helst! De brukar väl säga att efter lucia så planar det av.

• substitutet

Myran12: Vi har handlat saker från Musses klubbhus där :) Flygplanet och bil med Kalle och Musse hade de då!

• substitutet

IdaN: Vi köpte deras skötväska för två år sedan och vi är så jäkla nöjda! Mkt bra väska, till bra pris (vi gav 99kr). Många kompisar har skickat bud med oss på väskor :)

• substitutet

Seldonia: Fanns bara Löfbergs Lila och Classic när vi var där för två veckor sedan. Priserna på livsmedel skilde sig endast minimalt mot tex Willys priser.

Svar på tråden Gekås vol 14