Gekås vol 14
och igen: säljer dom sittdynor till barnvagn?
En sak med deras amningströjor bara är att de är verkligen inte bra om man har stora bröst tyvärr :( Jag har 80E i deras amningsBH och mina bröst får inte plats i "hålen" :P
En sak med deras amningströjor bara är att de är verkligen inte bra om man har stora bröst tyvärr :( Jag har 80E i deras amningsBH och mina bröst får inte plats i "hålen" :P
Snartftueriksson: Till dam för mellan 239-399 och herr 299-449! + att det fanns sylvester till dam med
Dissan: För två veckor sedan hade de flera olika onepiece till barnen. Fanns enfärgade, randiga och med Alfons Åberg. Kostade 189 och 199. I strl från 86/92-164.
I fjol var vi där den 18:e dec (lör tror jag) och det var hur lugnt som helst! De brukar väl säga att efter lucia så planar det av.
Myran12: Vi har handlat saker från Musses klubbhus där :) Flygplanet och bil med Kalle och Musse hade de då!
IdaN: Vi köpte deras skötväska för två år sedan och vi är så jäkla nöjda! Mkt bra väska, till bra pris (vi gav 99kr). Många kompisar har skickat bud med oss på väskor :)
Seldonia: Såg inga förvaringsboxar idag :(
Seldonia: Fanns bara Löfbergs Lila och Classic när vi var där för två veckor sedan. Priserna på livsmedel skilde sig endast minimalt mot tex Willys priser.